ויזת עבודה לארה"ב

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

ויזת עבודה לארהברגע לפני שאתם מבררים לגבי ויזת עבודה לארה"ב, האם לקחתם בחשבון את כל הגורמים הכרוכים בעבודה בחו"ל? האם דאגתם לנושאים כמו ביטוחי בריאות, אשרת עבודה, מגורים בתקופה הראשונה בחו"ל וכן הלאה? בין אם כן או לא, חברת לעבוד בחלום מזמינה אתכם לעבור על המדריך הבא – המשיכו לקרוא. 

חולמים לעבוד בחו"ל ואולי אפילו לשלב טיול עם העבודה? ובכן, בימינו לא ממש פשוט להשיג ויזת עבודה לארה"ב, אבל עם הניסיון של חברת ההשמה התהליך הופך לפשוט הרבה יותר. חברת לעבוד בחלום עוסקת שנים רבות בתחום ההשמה בארה"ב וקנדה, אוסטרליה, דובאי, במדינות אירופה השונות ועוד. כאשר אתם מקבלים סיוע מחברת לעבוד בחלום, אתם יכולים להנות מהיתרונות הבאים:

  1. הכשרה מקצועית: עם חברת לעבוד בחלום, אתם לעולם לא נזרקים למים העמוקים מבלי שתקבלו את ההכשרה המקיפה לעבודה, סוג המוצרים שעובדים איתם, סוגי הקהלים ועוד. 
  2. טיסות חינם למגוון יעדים: חברת לעבוד בחלום מסבסדת או מממנת את הטיסות ליעדים השונים, בכפוף לתקנון. 
  3. מגורים בחינם בחו"ל: במהלך התקופה הראשונית של שלושת החודשים ביעד, חברת לעבוד בחלום מממנת את המגורים, בכפוף לתקנון. 
  4. ביטוחי בריאות: החברה מתאימה ומסבסדת את ביטוחי הבריאות של העובדים בחו"ל. 
  5. טיפול באשרות שהייה ועבודה: חברת לעבוד בחלום מטפלת בכל נושא אשרות השהייה והעבודה, בין אם יש לכם דרכון אירופאי או לא. 

במה אפשר לעבוד בארה"ב? – סוגי עבודות 

ישנן עבודות מסוגים שונים שבהן ניתן לעבוד בארה"ב, כאשר חלק מהעבודות פופולאריות יותר מאחרות בקרב עשרות אלפי ישראלים מדי שנה. למשל, מכירות הן כנראה סוגי העבודות הנפוצות ביותר בקרב ישראלים, כאשר הדגש הוא במיוחד על עבודות בעגלות. מכירה בעגלות בארה"ב מותאמת לישראלים צעירים שהשתחררו מהצבא, אבל ישנם גם חבר'ה בגילאים מבוגרים יותר שעובדים בתחום זה.

עבודות המכירה הן כנראה הפופולאריות ביותר בקרב ישראלים, אבל עבודות מכירה כוללות יותר מאשר מכירה בעגלה בארה"ב. מעבר לעגלות ובסטות, ניתן גם למכור בשיטה של "מדלת לדלת".
מכירה מדלת לדלת בארצות הברית כוללת:

  • מכירת ציורי שמן ואביזרים, כולל פריטי אומנות.
  • מכירת מוצרי טיפוח, קוסמטיקה וכן מוצרי ים המלח.
  • מכירת צעצועים, גאדג'טים ומכשירים טכנולוגיים. 
  • מכירת פוליסות ביטוחים מכל מיני סוגים, כולל פוליסות חיים, רכב, דירה ועוד. 

עבודות בארה"ב לאקדמאים – במה ניתן לעבוד? 

ויזת סטודנט לארצות הברית מאפשרת לעסוק במגוון תחומי תעסוקה שונים, כאשר חלק מהענפים כוללים אפילו את ענפי ההייטק השונים. יש לציין, בכל מדינה בארצות הברית קיימים תחומים מבוקשים יותר ופחות, בעוד שבחלק מהמדינות קיים ביקוש לתחומים הבאים:

  • ראיית חשבון
  • תחומי עריכת דין 
  • רפואה
  • הנדסת בניין אזרחית 
  • ניהול פרויקטים בבנייה, חקלאות ועוד

בנוסף לענפים הנ"ל, ישראלים רבים מוצאים עצמם עוסקים גם בכל מה שקשור לתיירות פנים בתוך ארה"ב. למשל, מדריכי טיולים קולינאריים במדינות שונות בארה"ב. 

עבודה בתחומים נוספים בארה"ב – אבטחה 

אם אתם מחפשים עבודה בתחומים נוספים בארה"ב, וכבר הבנתם שמכירות או עבודה אקדמאית היא לא בשבילכם, יש עוד אופציות. למשל, ניתן לעבוד בתחומי האבטחה השונים בארה"ב. 

עבודה בענף האבטחה יכולה לכלול עבודות בתחומים הבאים:

  • אבטחת אישים ו-VIP, כולל אנשי ממשל אמריקנים, שחקנים מפורסמים ועוד. 
  • אבטחת אירועים, כולל אבטחת פסטיבלים, אירועים עסקיים, אירועי תאגידים וכן הלאה. 
  • אבטחת סייבר ואבטחת נתונים בחברות גדולות ואפילו בארגונים ממשלתיים או ביטחוניים. 

באופן כללי, ישראל נתפסת כמדינה מאוד ביטחונית. בשל כך, ליוצאי היחידות הקרביות, הסייבר והמודיעין של צה"ל יש מקום של כבוד בענף האבטחה האמריקאי

כיצד משיגים ויזת עבודה לארה"ב?

על מנת להשיג ויזת עבודה לארה"ב, חשוב לקחת בחשבון את כלל התהליך הכרוך במשימה הזאת, כולל ביצוע כל הבירוקרטיה, הנפקת המסמכים והאישורים השונים הנדרשים בשגרירות ארה"ב בישראל. בתוך כך, חשוב לציין כי ויזת התיירים שונה בתכליתה מהוויזה הניתנת כאשרת עבודה. במילים אחרות, אם יש לכם ויזת תייר תקפה לארה"ב, זה לא בהכרח אומר שמותר לכם לעבוד באמריקה. 

מעבר לכך שהתהליך של השגת ויזת עבודה לארה"ב מורכב, יש לדעת כי רבות מהבקשות נדחות ע"י השגרירות. לכן, חשוב לדייק בכל הפרטים המונפקים, לספק את כל המסמכים הנדרשים ולייעל את התהליך כמה שניתן. אם אין ביכולתכם לעקוב אחר כל היבטי התהליך, חברת השמה מקצועית תוכל לסייע לכם בהשגת אשרת העבודה שלכם לאמריקה. 

לעבוד בחלום – הסיבות להסתייע בחברה 

חברת לעבוד בחלום היא חברת השמה ועבודה בחו"ל, בלוקיישנים פופולאריים כמו ארה"ב, קנדה, אירופה, דובאי, אוסטרליה ועוד. 

הסיבות להסתייע בחברת לעבוד בחלום הן: 

מגורים ל-3 חודשים חינם על חשבון החברה וכרטיס טיסה חינם בכפוף לתקנון, קבלת הכשרה מקצועית ומימון ביטוח רפואי. 

צריכים מידע נוסף?  מעוניינים להתחיל את הקריירה שלכם ואולי אפילו לשקול רילוקיישן במהלך הזמן?  צרו קשר עם חברת לעבוד בחלום וקבלו ייעוץ חינם ללא התחייבות. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור ביפו

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בקריות

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!