עבודה באבטחה בארה"ב

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה באבטחה בארהבהשם הנרדף של ישראל בארה"ב ובעולם הוא "ביטחון", כאשר מדינתנו הקטנה נתפסת בעולם כמדינה אשר התמודדה ועדיין מתמודדת עם אתגרים רבים בכמה חזיתות שונות. בשל כך, ישראלים רבים מחפשים עבודה באבטחה בארה"ב לאחר שחרורם מצה"ל. היכן מתחילים וכיצד משיגים אשרות נדרשות? קראו כאן. 

מכיוון שהטבע שלנו הוא קומבינות, בואו נתחיל ממשהו שחובה להדגיש אותו: לא ניתן למצוא עבודה באבטחה בארה"ב ללא ויזה וכן אישור עבודה באמריקה. גם אם יש לכם דרכון אירופאי, זה ממש לא פוטר אתכם מלהסדיר את כל האשרות הנדרשות כדי לעבוד בארצות הברית באופן חוקי, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על תחומי האבטחה השונים. בתוך כך, קבלת סיוע מחברת "לעבוד בחלום" מבטיחה לכם את היתרונות הבאים:

  1. הכשרה מקיפה: חברת לעבור בחלום מספקת הכשרה מקצועית בכל עבודה בארה"ב, כך שהעובדים ירגישו בנוח כבר ביומם הראשון. 
  2. מגורים חינם: בכפוף לתקנון החברה, לעבוד בחלום מספקת מגורים חינם בארה"ב למשך תקופה ראשונית של 3 חודשים. 
  3. ביטוח: לא ניתן לטוס לעבוד בארה"ב ללא ביטוח רפואי, ובכך חברת לעבוד בחלום מטפלת גם כן, לרבות סבסוד או מימון הפוליסה. 
  4. טיסת חינם לארה"ב: רוצים לעבוד בארה"ב באבטחה? חברת לעבוד בחלום מספקת טיסה חינם בכפוף לתקנון. 
  5. עבודות מוסדרות ורווחיות: חברת לעבוד בחלום מציעה את העבודות הרווחיות ביותר בתחומי האבטחה, כולל אבטחת אישים בשכר גבוה. 
  6. כל הבירוקרטיה "עלינו": חברת לעבוד בחלום לוקחת על עצמה את הטיפול בכלל הבירוקרטיות הנדרשות עבור הוצאת ויזה, היתר עבודה, אשרות שהייה במדינות שונות בארה"ב ועוד. 

למה לעבוד באבטחה בארה"ב?

השירות בצה"ל הוא חוויה אינטנסיבית שיכולה לשנות את החיים ולהעניק מיומנויות שלא יסולאו בפז. בתוך כך, כאשר השירות מסתיים, חיילים משוחררים רבים מוצאים את עצמם מחפשים דרך חדשה להשתמש בכישרון שרכשו במהלך השירות. עבור חלק לא קטן מהמשרתים ביחידות קרביות בצה"ל, הפתרון הברור הוא עבודת אבטחה. 

תעשייה זו מציעה לישראלים הזדמנות להמשיך ולחדד את הכישורים שצברו בצבא. זאת, תוך קבלת ביטחון תעסוקתי, התמודדות עם ואם רוצים, אפשר גם לשלב את העבודה עם טיול בארה"ב. באופן זה, אפשר להתחיל לעבוד במדינה מסוימת, ובהמשך הדרך להמשיך למדינות אחרות בארה"ב כדי לעבוד בהן וגם כדי לטייל. 

אילו עבודות אבטחה לישראלים קיימות בארה"ב?

באופן כללי, הזדמנויות העבודה משתנות משמירה על שגרירויות או אתרי בנייה ועד לעבודה כשומרי ראש או מאבטחי אישים. בנוסף, עם רוח היזמות הייחודית של ישראל, לעיתים קל יותר לחיילי צה"ל לשעבר להקים חברות אבטחה משלהם ולספק שירותים ללקוחות באמריקה. עם הכרויות של אנשים חדשים ונטוורקינג נכון, מה שמתחיל בתור עבודת אבטחה לאחר הצבא – יכול להמשיך עד כדי הקמת חברה עצמאית בארה"ב. 

בסופו של דבר, באמת שהכול תלוי ביכולות שלכם, ברעב להצליח ובכישורים המתחדדים במהלך השנים בחו"ל – כל עוד מדברים על להצליח בגדול בארה"ב. רבים מתחילים את הקריירה שלהם בארה"ב בעבודת אבטחה, ובהמשך מקימים חברות פרטיות משלהם בענף זה. מכיוון שישראל נחשבת חדשנית וייחודית בענף האבטחה, חברות אבטחה בבעלות של ישראלים זוכות להצלחה גדולה באמריקה. 

מה צריך כדי לעבוד באבטחה בארה"ב?

כדי לעבוד באבטחה בארה"ב, בראש ובראשונה, צריך להשיג אשרת עבודה ושהייה, קרי ויזה לארה"ב. יש לציין, הוויזה מהסוג הזה שונה מהוויזה הניתנת לתיירים ישראלים, מה שניתן לצרכי תיירות בלבד. את אשרת השהייה אפשר להשיג באחד מ-2 דרכים:

  1. עצמאית: יהיה צורך לעבור את כל ההליך הבירוקרטי מול שגרירות ארה"ב בעצמכם. 
  2. חברת השמה: ישנן חברות השמה כדוגמת "לעבוד בחלום", אשר מטפלות בכלל התהליך של השגת אשרת שהייה ועבודה בארה"ב. 

ההמלצה הכי מדויקת היא: קבלת סיוע מחברת השמה ועבודה באמריקה. עבודה בחו"ל במדינות ארה"ב כוללת בירוקרטיה די מורכבת ודיוק רב בפרטים. אחרת, בקשת הוויזה בקלות יכולה להידחות ע"י השגרירות. כאשר אתם מעבירים את הטיפול בבקשה לידיים של חברה מקצועית, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהבקשה תעובד בצורה הנכונה. 

יתרונות חברת לעבוד בחלום – עבודה בחו"ל

חברת לעבוד בחלום מתמחה בהשמה של עבודות בחו"ל, לרבות ארה"ב וקנדה, אוסטרליה, אירופה, דובאי ועוד. עם ניסיון רב בתעשיית העבודה בחו"ל, החברה יכולה לאתר את המקומות הנכונים ביותר למי שמעוניינים לעבוד בחו"ל. החברה מונה אנשי צוות מומחים אשר מכירים לעומק את היתרונות והחסרונות שבכל לוקיישן אמריקאי, כאשר הבחירה במקום העבודה היא משהו שהעובדים לוקחים בו חלק. 

חברת לעבוד בחלום מראיינת את האנשים המעוניינים לעבוד בארה"ב, מנתחת את הכישורים והיכולות שלהם, ובהתאם לכך, מנתבת את העובדים למקומות הנכונים ביותר. בכל מקרה שיש לכם העדפה או בקשות ספציפיות, ניתן להפנות אותן לצוות לעבוד בחלום עבור המשך טיפול. למשל, אם אתם מעדיפים לעבוד באבטחה של אירועים, אבטחת אישים VIP או בתחום אבטחה אחר, צוות חברת לעבוד בחלום ישמח לדעת על כך מראש ולבחון את בקשתכם. 

צרו קשר כעת לקבלת ייעוץ ללא כל התחייבות. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור ביפו

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בקריות

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!