עבודה בארה"ב לבעלי דרכון אירופאי

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה בארהב לבעלי דרכון אירופאיאם אתם מתעניינים לגבי עבודה בארה"ב לבעלי דרכון אירופאי, חשוב לדעת שאתם לא לגמרי פטורים מתהליך הוצאת אשרת העבודה. אמנם ייתכן שהתהליך יהיה קל יותר עבורכם מאשר עבור אנשים ללא דרכון של האיחוד, אבל עדיין צריך לעבור בירוקרטיה מסוימת, הנפקת אישורים שונות ועוד. מתכננים לעבוד בחו"ל? המשיכו לקרוא.

אם בשנים עברו אירופאים היו צריכים לעבור מסכת בירוקרטיות כדי לעבוד בארה"ב, כיום בעלי דרכון של האיחוד האירופאי זוכים להקלות מסוימות בעת כניסתם לארה"ב למטרת עבודה. נכון להיום, עבודה בארה"ב לבעלי דרכון אירופאי היא הרבה יותר נגישה מאשר עבור אנשים אחרים שאין להם דרכון של האיחוד. לפני שנרחיב על עבודה בארה"ב לבעלי דרכון אירופאי, כדאי לציין שכאשר יש לכם דרכון של האיחוד האירופאי, אתם זכאים לזכויות הבאות:

  1. ויזת תייר לארה"ב: בעלי דרכון של האיחוד האירופאי זכאים להיכנס לאמריקה ללא הצורך בהגשת בקשה לאשרת תייר. 
  2. עבודה באירופה: אמנם דרכון אירופאי אינו מאפשר עבודה באמריקה, אבל כן כך הדבר באירופה, שם תוכלו למצוא עבודה עם הדרכון שלכם. 
  3. אשרת עבודה בארה"ב: לבעלי דרכון אירופאי, לעיתים קל יותר להשיג אשרת עבודה באמריקה. 
  4. זכויות (וחובות): בארה"ב וכן באירופה אתם זכאים לזכויות שונות, כאשר באירופה הזכויות להן תהיו זכאים הינן זכויות סוציאליות מהמניין. 

מתי לא צריך אשרת עבודה בארה"ב לבעלי דרכון אירופאי?

אם אתם מתכוננים להתחיל עבודה לזמן בלתי מוגבל או לתקופה ארוכה מוגדרת, אתם תצטרכו אשרת עבודה בארה"ב לבעלי דרכון אירופאי. עם זאת, תקופה קצרה של עבודה בארצות הברית אינה מצריכה בהכרח את אותו היתר עבודה. אם אתם מתכוונים לעבוד באמריקה לתקופה של כחודשיים-שלושה, רוב הסיכויים שתוכלו לעבוד בה אחרי קבלת אשרת כניסה בלבד. 

במקרים אלו של עבודה לתקופה קצרה של מספר חודשים, כל שצריך לעשות הוא להגיש בקשת כניסה לארצות הברית. ברוב המקרים תקבלו אישור עבודה לתקופה מוגבלת, אם כי בחלק מהמקרים האחרים יהיה צורך בהנפקת אישור עבודה פורמאלי. יש לציין, הכללים והחוקים של מחלקת ההגירה משתנים לעיתים, כך שיש צורך לברר במדויק את ההגבלות וההיתרים לפני תחילת העבודה. 

מקצועות נדרשים בארה"ב – מה צריך לדעת? 

אמנם השלטונות בארצות הברית אינם ממהרים לאשר אזרחות זרה כלשהיא, אבל במקרים מסוימים השלטונות האמריקנים דווקא ששים להעניק אשרות שהייה, עבודה ואף אזרחות. למשל, במקרים בהם אנשים עובדים במקצועות נדרשים למיניהם במדינות ארצות הברית. כדי לקבל אשרות שהייה או אפילו אזרחות, בעלי מקצועות נדרשים צריכים להוכיח את ההיבטים הבאים:

  1. כישורים מיוחדים: על מבקש הבקשה להוכיח כי יש לו או לה כישורים מיוחדים הרלוונטיים לשוק העבודה האמריקני. 
  2. איוש משרות: על מבקש הבקשה להוכיח כי הוא או היא מועמדים לאייש משרות שקשה לאייש באמריקה. 
  3. הוכחת העסקה: מבקשי הבקשה נדרשים להוכיח כי ישנו מעסיק\ה שמוכנים להעסיק אותו\ה. 

באופן כללי, מקצועות נדרשים בארצות הברית יכולים לכלול דרישה לבעלי מקצוע בתחומים כמו תחומי הרפואה והסיעוד, בתחומי ההייטק, המדעים המדויקים והנדסה ועוד. 

כיצד עבודה בארה"ב לבעלי דרכון אירופאי אפשרית?

על מנת למצוא עבודה בארה"ב לבעלי דרכון, אפשר לבחור באחת משתי הדרכים הבאות: 1) לפתוח את לוחות המודעות באינטרנט ולהתחיל לחפש עבודה, כמו גם לטפל בכל הבירוקרטיה מול שגרירות ארה"ב בעצמכם. 2) ניתן ליצור קשר עם חברות השמה ועבודה בחו"ל כדוגמת לעבוד בחלום, שמטפלת בכל נושא מציאת העבודה בחו"ל, ההשמה וכן הבירוקרטיה הנדרשת מול שגרירות ארה"ב. 

ההמלצה היא, כמובן, לקבל סיוע מקצועי מאת חברת השמה ועבודה בחו"ל. מעבר לכך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שמחכה לכם באמת עבודה באמריקה, תוכלו להנות מהיתרונות הבאים:

  1. טיסה חינם: חברת "לעבוד בחלום" מממנת כרטיס טיסה חינם ליעד העבודה בכפוף לתקנון. 
  2. מגורים בחינם: למשך תקופה ראשונית של 3 חודשים, חברת לעבוד בחלום תממן את המגורים שלכם ביעד העבודה. 
  3. ביטוח: חברת לעבוד בחלום מממנת את הביטוח הרפואי של עובדיה בארה"ב. 
  4. עבודה מובטחת: חברת ההשמה מבטיחה עבודה בשכר מהגבוהים בשוק. 
  5. חפיפה והכשרה: חברת השמה לעבודה בארה"ב, מבטיחה הכשרה מקיפה ומקצועית לפני עבודה עצמאית בשטח. 

לעבוד בחלום – כל הניסיון והידע כדי לעבוד בארה"ב

לעבוד בחלום היא יותר מאשר חברת השמה ועבודה בחו"ל, זוהי חברה באווירה משפחתית אשר דואגת לעובדיה כשם שהורים דואגים לבניהם בגולה. עם ניסיון של שנים בענף העבודה בחו"ל לישראלים, צוות החברה יודע לאתר את הלוקיישנים הלוהטים ביותר והמומלצים ביותר למכירות ועבודות מכל הסוגים עבור ישראלים. 

בין אם יש לכם או אין לכם דרכון אירופאי, דעו כי עבודה בארה"ב היא בהחלט אפשרית ורבים אחרים כבר הצליחו להשתלב בארה"ב כבדרך קבע. אם גם אתם חולמים על ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, חברת לעבוד בחלום מזמינה אתכם לקבל ייעוץ חינם וללא התחייבות – צרו עמנו קשר היום וקבלו מידע נוסף. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור ביפו

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בקריות

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!