אשרת עבודה באירופה

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

אשרת עבודה באירופהרבים חולמים על עבודה באירופה, בעוד כי רבים אחרים מחליטים שלחלום זה אחלה, אבל חשוב גם להוציא לפועל את החלומות שלנו, או לפחות לכוון לכך. רגע לפני שמוציאים אשרת עבודה באירופה, חשוב לקחת בחשבון כמה פקטורים וחשוב להבין כיצד להקל על התהליך – הנה המידע המלא לפניכם. 

להוציא אשרת עבודה באירופה זה דבר אחד, אבל לעשות את זה בליווי של מקצוענים זה דבר אחר לגמרי. כאשר אתם מחפשים עבודה באירופה, אתם צריכים לקחת בחשבון את הנושא של החוקיות, שכן שוק העבודה האירופאי מחמיר מאוד בכל הנוגע לאשרות עבודה וסוגי עבודות שניתן לעבוד בהן. בתוך כך, חברת לעבוד בחלום ממליצה לקחת בחשבון את ההיבטים הבאים לפני שטסים לאירופה למטרת עבודה: 

  1. מיקום: מטבע הדברים, ככל שמדובר בבירות אירופאיות אטרקטיביות יותר, כך עבודת המכירות יכולה לשאת יותר רווחים. 
  2. יוקר מחיה: תמיד חשוב לקחת בחשבון את יוקר המחיה, כאשר בירות אירופאיות תמיד יהיו יקרות יותר באופן כללי. אמנם בלונדון יש אפשרויות רווח גבוהות, אבל יוקר המחיה הוא בהתאם. 
  3. הגבלות והיתרי עבודה: אמנם הגוש האירופאי כולל בתוכו לא מעט חוקים זהים בין המדינות, אבל יש גם הרבה הבדלים בין מדינה למדינה, כך שחשוב לברר מראש במה מותר לכם לעבוד ובמה לא. 
  4. סוגי היתרי עבודה: אמנם להוציא אשרת עבודה באירופה זה אפשרי, אבל שימו לב שיש גם דרכים אחרות לעבוד חוקית באירופה. למשל, בגרמניה אפשרי להוציא ויזת אומן. כמו כן, מדינות מסוימות מציעות אשרות עבודה במקצועות מבוקשים למיניהם.  

במה אפשר לעבוד באירופה? – עבודה בחוות 

באירופה, תוכלו למצוא מגוון עבודות שונות אשר כוללות לא מעט מכירות, אבל יש גם עבודות אחרות שאינן עוסקות במכירות של מוצרים. למשל, חלק מהעבודות הנפוצות שאינן כוללות מכירות הן עבודות כמו: עבודה בחווה. אם תמיד חלמתם לנסות להשתקע באחד מהכפרים של אירופה הקלאסית, זו הדרך לעשות זאת. 

ישראלים רבים נוסעים לעבודה של כמה חודשים באירופה בחווה, אבל מגלים עולם שלם אשר גורם להם לעשות רילוקיישן. העבודה בד"כ תכלול:

  • טיפוח חיות משק וטיפול בהן
  • תחזוקת חוות לרבות ביצוע תיקונים טכניים שונים
  • רעיית צאן וחליבה
  • סיוע לווטרינרים (מצריך כישורים ספציפיים בד"כ)

נוסף על עבודה בחוות, אשרת עבודה באירופה מאפשרת לעבוד בתחומים נוספים – המשיכו לקרוא. 

עבודות נוספות עם אשרת עבודה באירופה

אחת העבודות הכי פופולאריות בקרב ישראלים היא עבודת המכירות בעגלות, כאשר עגלות אלו יכולות לכלול מוצרים רבים ושונים. למשל, ישנן עגלות מכירת צעצועים, מוצרים חשמליים ואלקטרוניים, מוצרי ים המלח שנחשבים להיט עולמי, תכשירי טיפוח וקוסמטיקה, גאדג'טים טכנולוגיים ועוד. 

כמו כן, רבים מהישראלים אוהבים להשתחרר מהצבא ולחוות את הפסטיבלים העולמיים, אז למה לא לעשות את זה בתשלום? עבודה בפסטיבלים באירופה יכולה לכלול:

  • עבודות אבטחת אירועים והופעות. 
  • תחזוקה וניקיון. 
  • עבודות לוגיסטיות הקשורות בצוות הבמה. 
  • כרטיסנים, סדרנות ועוד.  

לבסוף, עבודה נוספת שנחשבת מפרכת אבל מתגמלת, היא עבודת החקלאות. אירופה עמוסה, גדושה ורוויה בשטחים חקלאיים מדהימים, ירוקים ובלתי נגמרים. אם תמיד חלמתם לעבוד בחקלאות ולהנות מהאוויר הפתוח, ייתכן שזה התחום עבורכם. 

מה מצריכה ממכם אשרת עבודה באירופה?

בסופו של דבר, בימינו הרבה יותר קל לקבל אשרת עבודה באירופה, לפחות ביחס לשנים עברו. אם יש לכם דרכון אירופאי, יהיה לכם הרבה יותר קל להגיש בקשת אשרת עבודה באירופה. אבל גם אם אין לכם דרכון אירופאי, עדיין אפשר להוציא את אשרת העבודה. זה אמנם יהיה קצת מורכב מאשר הוצאה עם דרכון, אבל עדיין אפשרי. 

אם החלטתם שאתם רוצים להוציא אשרה לעבודה באירופה, הצעד הראשון הוא להבין שעדיף לעשות את זה בליווי מקצועי של חברות השמה ועבודה בחו"ל כדוגמת חברת "לעבוד בחלום".
חברת לעבוד בחלום תאפשר לכם להנות מהיתרונות הבאים:

  1. ביטוח רפואי: חברת לעבוד בחלום מכסה את הביטוח הרפואי של עובדיה באירופה. 
  2. מגורים: תוכלו להנות ממגורים חינמיים למשל תקופה של 3 חודשים (עשוי להיות מוגבל לחלק מהיעדים).
  3. כרטיס טיסה: חברת לעבוד בחלום מממנת את כרטיס הטיסה שלכם לחו"ל בכפוף לתקנון. 
  4. בירוקרטיות: חברת לעבוד בחלום תבצע עבורכם את כל הבירוקרטיה הכרוכה בעבודה באירופה. 

כמה מרוויחים בעבודות באירופה?

באופן כללי, מאוד קשה לתמחר שכר ממוצע חודשי באירופה או בארה"ב, כל עוד מדובר על עבודת מכירות. במקרה של מכירות, השכר החודשי יהיה תלוי בכישורי המכירה של העובדים. אם מדובר על עבודות שאינן קשורות במכירות, השכר החודשי יכול להשתנות ולנוע בין כ-1,000 – 1,700 יורו בחודש.  

אם אתם צריכים מידע נוסף, חברת לעבוד בחלום ממליצה ליצור קשר ולקבל ייעוץ ללא התחייבות. עם עבודה מובטחת, המון ניסיון ואינטרס הדדי בין החברה לעובדים, חברת לעבוד בחלום תשלח אתכם לחו"ל בראש שקט ובידיעה שיש לכם עבודה שממתינה לכם.  צרו קשר כעת לייעוץ נוסף. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור ביפו

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בקריות

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!