עבודה חוקית בארצות הברית

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה חוקית בארצות הבריתמחפשים עבודה חוקית בארה"ב? אמנם חוקי ההגירה בארה"ב לא באמת התגמשו בשנים האחרונות, אבל כן חל שינוי מסוים בכל הנוגע לעבודה באמריקה. בפועל, תקופת הקורונה השפיעה על כל העולם, כולל ארה"ב, וכך גם שוק העבודה הגיב ועדיין מגיב בהתאם. אם אתם שוקלים עבודה חוקית בארצות הברית, המידע הבא נטו עבורכם ויכול לעשות סדר בנושא. 

רגע לפני שמתחילים לברר לגבי עבודה חוקית בארצות הברית, האם לקחתם בחשבון את נושא הוויזה? אשרת השהייה? ביטוח הבריאות? מחיר כרטיס הטיסה? האזור או המדינה בארה"ב שבה תרצו לעבוד? כל אלו ועוד, הם פקטורים שצריך לקחת בחשבון לפני שנוקטים באיזשהו צעד, וזה עוד לפני שבכלל דיברנו על סוג העבודה שבה אתם תעבדו. לכן, כדאי לציין כי חברת "לעבוד בחלום" מספקת את השירותים הבאים לעובדים בארה"ב:

  1. מציאת עבודה: בראש ובראשונה, חברת לעבוד בחלום תמצא את העבודה שלמטרתה תישלחו לאמריקה. 
  2. קבלת אשרות: חברת לעבוד בחלום תוודא שהעובדים יקבלו אשרת שהייה, עבודה וכן ויזה לארה"ב, תלוי בסוג העבודה ובסוג הבקשה. 
  3. כרטיס טיסה לארה"ב: החברה מספקת כרטיס טיסה חינם לאמריקה, בד"כ ליעדים ומדינות ספציפיות. מדינות מסוימות בארה"ב עשויות שלא להיכלל בהסכם זה. 
  4. מגורים חינם: בחלק מסוגי העבודות ובחלק מהיעדים, חברת לעבוד בחלום מספקת מגורים חינם למשך תקופה של 3 חודשים. 

עבודה חוקית בארצות הברית – במה עובדים?

כנראה שאחד מהתחומים הכי ותיקים ובולטים בשטח הוא תחום העגלות, כאשר אלו יכולות למכור מוצרים מאוד מגוונים. החל מצעצועים וגאדג'טים, דרך מוצרי ים המלח וכלה במוצרי טיפוח וקוסמטיקה, ניתן למצוא עגלות בארה"ב מכל הסוגים ובלוקיישנים לוהטים מבחינה תיירותית. כמו כן, ניתן לעיתים למצוא עבודה בענף האירוח והמלונאות, כמו גם עבודות הקשורות לענפי הביטחון השונים.

יש לציין, כדי למצוא עבודות בענף הביטחון, המלונאות או האירוח, יש ליצור התקשרות עם החברה המתאימה לכך כבר כאן בישראל – לפני ההמראה לאמריקה. חלק מהחברות עוסקות בעבודות של עגלות בלבד, בעוד כי חלק אחר מהחברות עוסקות בעבודות בענפים אחרים. כאשר תצרו התקשרות תעסוקתית עם חברת לעבוד בחלום, תוכלו להנות מהעבודות הנחשקות ביותר בסטטוס השהייה שלכם. 

באילו מדינות בארה"ב אפשר לעבוד? 

כידוע, ארה"ב כוללת לא מעט מדינות שונות בתוכה, כאשר חוויית העבודה משתנה בין מדינה אחת לשנייה. נכון להיום, המדינות הפופולאריות הן מדינות כמו:

  • טקסס: בנוסף לכלכלה המשגשגת, יש בטקסס יש חוקי מס נוחים מאוד שמקלים על עובדים להרוויח יותר כסף. כמו כן, יוקר המחיה יחסית נמוך באזורים אלו של טקסס.
  • טמפה: בטמפה תמצאו תרבות תוססת מאוד וכלכלה משגשגת, בעוד שהיא נחשבת ביתם של יזמים ואנשי עסקים מענפים ותעשיות רבות.
  • בוסטון: בוסטון נחשבת מקום מצוין לעבודות מכירות בעגלות, כי בתור התחלה, ה"אקלים" העסקי של העיר הזו הוא בהחלט פקטור אשר תורם להצלחה של עגלות מכירה. בבוסטון יש נוכחות חזקה של תעשיית הטכנולוגיה, ככה שעגלות אשר מוכרות גאדג'טים ומכשירים שונים בד"כ מצליחות במיוחד.
  • לאס וגאס: מה נותר לומר על לאס וגאס, שעדיין לא נאמר? אם אתם מחפשים צבעוניות וחיים תוססים 7\24, זה המקום עבור עגלות צעצועים, מוצרי ים המלח, קוסמטיקה ועוד. 
  • לוס אנג'לס: לוס אנג'לס מומלצת במיוחד עבור אנשים שמעוניינים אמנם לעבוד, אבל גם להנות בגדול מהשהות שלהם בארה"ב. בלוס אנג'לס יש נוכחות חזקה במיוחד של תיירים מכל העולם, מה שהופך את עבודת המכירות לרווחית יותר בד"כ. 
  • ניו יורק: התפוח הגדול של ארה"ב מושך אליו עשרות מיליוני תיירים בכל שנה, אם לא יותר. לפיכך, האזור של ניו יורק נחשב לוהט במיוחד כאשר מדובר על עבודה חוקית בארצות הברית.

בנוסף למדינות והערים שלעיל, ניתן למצוא עבודה חוקית בארצות הברית גם במדינות וערים כמו וושינגטון, מיאמי, פלורידה, קולורדו, קליפורניה, שיקגו ועוד. 

למי מיועדת עבודה חוקית בארה"ב? – לעבוד בחלום 

עבודה חוקית בארצות הברית מיועדת עבור אנשים עם ניסיון במכירות פרונטאליות, עם רעב להצליח ועם יכולת למכור "קרח לאסקימוסים". עם זאת, עבור חלק מהאנשים העבודה הזאת מתאימה יותר מאשר לאנשים אחרים. למשל, אנשים עם דרכון של האיחוד האירופאי יכולים להשיג אשרות עבודה ביתר קלות במגוון יעדים שונים. 

אם יש לכם ויזה לארה"ב או דרכון אירופאי, כל תהליך הגשת הבקשה לעבודה בארה"ב יהיה קל הרבה יותר. עם זאת, בחלק גדול מהמקרים ניתן לעבוד בארצות הברית באופן חוקי גם ללא דרכון אירופאי. בכך בדיוק מתמחות חברות כמו "לעבוד בחלום", שכל תפקידן הוא לשגר אתכם לשוק העבודה האמריקאי עם 0 חששות, מורכבויות והתעסקויות שונות. 

חברת לעבוד בחלום לוקחת על עצמה את כל מה שכרוך בשליחתכם החוקית לארה"ב למטרת עבודה, כאשר בחלק גדול מהיעדים גם תוכלו להנות ממגורים חינמיים למשך 3 חודשים. 

צריכים מידע נוסף? 

צרו קשר כעת עם צוות לעבוד בחלום עבור התייעצות ללא התחייבות. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור ביפו

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בקריות

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!