עבודה בארה"ב במכירות

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה בארהב במכירותעבודה בארה"ב במכירות זה לא משהו שהומצא בשנים האחרונות, אולי אפילו לא בעשרות השנים האחרונות. ישראלים רבים מוצאים את דרכם לאמריקה, ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, שם הם מצליחים להרוויח סכומים גבוהים משמעותית מהשכר הישראלי הממוצע. היכן מתחילים? כאן. 

אם אתם מחפשים להטביע את חותמכם במכירות בארה"ב, יש כמה דברים עיקריים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים כרטיס מאל על או מכל חברת תעופה אחרת. ראשית, חשוב לדעת שאתם לא אמורים בכלל לשלם על הכרטיס. איך זה ייתכן? כי ישנן חברות השמה אשר מוכנות לסבסד או לממן את כרטיס הטיסה שלכם לארץ האפשרויות הבלתי נגמרות. בתוך כך, הנה היתרונות הנוספים בהסתייעות בחברת השמה ועבודה בחו"ל:

  1. מגורים ממומנים: רוב חברות ההשמה והעבודה בחו"ל מסבסדות או מממנות את המגורים בחו"ל למשך תקופה של 3 חודשים. 
  2. ביטוחים: כידוע, ארה"ב מחייבת ביטוח רפואי כדי לעבוד בגבולותיה, מה שממומן או מסובסד על ידי חברות השמה מקצועיות כדוגמת חברת "לעבוד בחלום".
  3. הכשרות: חברת השמה אמורה לספק לכם הכשרה מקצועית ומקיפה 360, ככה שתוכלו כבר ביום הראשון לעבודתכם להרוויח סכומים נאים. 
  4. קבלת אישורים: חברות מקצועיות כדוגמת "לעבוד בחלום" מטפלות בכל הנושא של אשרות שהייה ועבודה בחו"ל. 

מהן עבודות המכירה החוקיות בארה"ב לישראלים?

אמנם לא מעט ישראלים ובכלל אנשים מכל קצוות עולם עובדים בצורה לא חוקית בארה"ב, אבל חשוב לדעת שעבודה לא חוקית בארה"ב יכולה לגרור חותמת שחורה בדרכון ועונשים אחרים. בתוך כך, העבודות הכי פופולאריות בקרב ישראלים משוחררי צבא טריים הן עבודות המכירות הבאות:

  • עבודות בעגלות מכירה.
  • מכירות מדלת לדלת בשכונות עמידות כלכלית.
  • מכירת ציורי שמן ייחודיים הכוללים את נופי ישראל הקדושים לנצרות. 
  • מכירות בחנויות, שיווק והפצה של סחורות שונות ומוצרים. 
  • מכירת ביטוחים על סוגיהם בטלפון, אונליין או פרונטאלי. 

יש לציין, ניתן לעבוד בארה"ב גם בתחומים, תעשיות וענפים אחרים, במיוחד אם אתם אקדמאים ומבקשים ויזת סטודנט.

עבודה בפסטיבלים ואירועים בארה"ב

אם אתם מחפשים עבודה בפסטיבלים ואירועים בארה"ב, אתם יכולים למצוא כאלו במגוון גדול של מדינות ברחבי אמריקה. החל מפסטיבלים מוזיקליים, דרך אירועי ספורט וכלה באירועים יוקרתיים למיניהם, לא חסרים מקומות עבודה מהסוגים האלו. באופן כללי, עבודות בפסטיבלים בארה"ב יכולות לכלול כמה סוגים שונים:

  1. מכירה בדוכנים: מדובר לרוב על דוכני תכשיטים, , ביגוד, דוכני ממכר מזון ושתייה ועוד. 
  2. מכירת כרטיסים: פשוטו כמשמעו, העבודה כוללת מכירת כרטיסים לפסטיבלים ואירועים שונים. 
  3. מכירה העגלות ניידות: עגלות ניידות בפסטיבלים יכולות לכלול מכירה של מזכרות, מזון ועוד. 

כדאי לדעת, בפסטיבלים אלו ניתן לעבוד גם בתחומי האבטחה השונים, במיוחד אם אתם יוצאי יחידות קרביות של צה"ל. מכיוון שאלו אינן עבודות מכירה בארה"ב, לא נרחיב לגביהן כעת. 

איך למצוא עבודה בארה"ב במכירות?

כדי למצוא עבודה בארה"ב במכירות, אפשר לבחור באחת מ-2 הדרכים הבאות:

  1. למצוא עבודה לבד: זה יהיה כרוך במציאת מעסיקים אשר מוכנים לעבור את הטרחה שבהוצאת ויזה עבורכם. 
  2. להסתייע בחברת השמה: חברות השמה כמו "לעבוד בחלום" לא רק מוצאות עבורכם עבודה בארה"ב במכירות, אלא גם מטפלות בכל האישורים והבירוקרטיה הנלווית להוצאת היתרי עבודה ושהייה באמריקה. 

מיותר אולי לציין, אבל בכל זאת נדגיש כי האופציה השנייה היא העדיפה ביותר. תמיד עדיף להסתייע בחברת השמה ועבודה בארה"ב, מכיוון שזו הדרך הכי בטוחה להבטיח שאכן תמתין לכם עבודה בארה"ב עם כל התנאים הנדרשים. 

למי מיועדת עבודה בארה"ב במכירות?

בשורה התחתונה, עבודה בארה"ב במכירות מיועדת לאנשים אשר מעוניינים לנצל את האפשרויות הבלתי נגמרות של אמריקה. במילים אחרות, אם יש לכם רעב להצליח, ולעשות את זה בגדול באמת, עבודות בארה"ב במכירות יכולות להיות מה שאתם מחפשים. עם זאת, יש להדגיש את המובן מאיליו, והוא: עבודה בחו"ל מצריכה התמדה והתמודדות עם אתגרים שונים, לרבות מחסום השפה עבור אנשים לא מעטים. 

יש לציין, עבודה בארה"ב במכירות יכולה להיות מיועדת גם עבור אנשים שמעדיפים מכירות טלפוניות. לא כל סוגי המכירות הן מכירות פרונטאליות, אם כי המכירות הפרונטאליות בד"כ מניבות את הרווחים הכי גבוהים. אם יש לכם את זה בהיבט המכירות, עבודות כמו עגלות יכולות מאוד להתאים לכם. 

למה לעבוד בארה"ב בליווי "לעבוד בחלום"?

חברת לעבוד בחלום היא יותר מאשר חברת השמה, זוהי חברה אשר מונה אנשי צוות רבים מתחומים שונים שלכולם מטרה אחת – למצוא לכם את עבודת החלומות בארה"ב. ואם לא עבודת חלומות בהכרח, אז את העבודה שתניב לכם את הרווחים הכי גבוהים בשוק וביחס ישיר לכמות הזמן שאתם משקיעים בעבודה. 

חברת לעבוד בחלום מספקת לעובדיה מגורים חינם למשך 3 חודשים בכפוף לתקנון, כמו גם כרטיס טיסה חינמי, ביטוח בריאות ועוד. בין אם יש לכם שאלות נוספות, או שמא אתם מעוניינים להתחיל בתהליך של קבלת היתר העבודה, צרו קשר כעת עם צוות לעבוד בחלום עבור מידע נוסף. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור ביפו

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בקריות

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!