עבודות בחו"ל ללא ויזה

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודות בחול ללא ויזההאם ניתן למצוא עבודות בחו"ל ללא ויזה? יש מגוון אפשרויות תעסוקה בחו"ל, חלקן דורשות ויזה וחלקן אינן. אם אתם מעוניינים לעבוד בחול חשוב שתכירו את כל הנהלים בנוגע להוצאת ויזה, ומה קורה כאשר עובדים ללא ויזה. יש לא מעט עובדים שבוחרים לעבוד ללא ויזה ולמעשה לוקחים את הסיכון שיתפסו אותם ולא יוכלו לחזור לאותו יעד (חותמת שחורה). אם אתם חושבים על עבודה בחו"ל, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנוגע להליכים הבירוקרטיים.

 

האם מותר לעבוד ללא ויזה?

עבודה ללא ויזה היא לא חוקית, אבל אפשרית. אפשר לראות חברות רבות בחו"ל שפועלות ללא ויזה, כרוך בזה סיכון ועדיין רבים בוחרים לפסוח על השלב הזה. הוצאת ויזת עבודה היא אינה מורכבת, אך לרוב היא לתקופת זמן מוגבלת. תוכלו למצוא חברות שמציעות לכם עזרה בהוצאת ויזת עבודה במהלך השהות שלכם בחו"ל. כאשר אתם בוחרים עבודה בחו"ל לרוב הדבר הראשון שמשוחררים טריים בוחרים היא עבודה בעגלות. ישנן עבודות בעגלות שכן עובדות עם ויזת עבודה וחלקן מסתפקות רק בוויזת תייר – משמע לעובד אין אישור עבודה.

על פניו, אפשר לעבוד ללא ויזה אבל חשוב להכיר את הסיכונים הכרוכים בכך. הסיכון המשמעותי ביותר הוא שיאסרו עליכם לחזור לאותו יעד. מדינות ארה"ב הן המחמירות הגדולות ביותר לכל מי שאין לו ויזת עבודה אבל חשוב להבין שזה עדיין נפוץ. יש מקרים נדירים בהם חברה נסגרת או עובד נתפס בגלל שאין לו ויזת עבודה. ההמלצה שלנו היא כן לעבוד עם ויזה מכיוון שככה תוכלו להרגיש יותר בטוחים, אבל אם בכל זאת בחרתם עבודות בחו"ל ללא ויזה תדעו שישנם גם סיכונים. מי שנמצא בסיכון הגבוה ביותר הוא לא העובד, אלא המעסיק. בדרך כלל מה שקורה לעובדים הוא שהם חוזרים לארץ ונאסר עליהם לחזור לאותו יעד. מה שקורה למעסיק הוא עונש כבד הכולל קנסות ולעיתים גם מאסר.

עבודה בעגלות

אחת העבודות הפופולריות ביותר בקרב הקהל הישראלי הצעיר היא עבודה בעגלות. עבודות בחו"ל ללא ויזה לרוב יכללו גם עבודה בעגלות, אך ישנן גם עבודות בעגלות שכן מקבלים ויזת עבודה. עבודה בעגלות נחשבת לפופולריות מכיוון שהשכר גבוה, החוויה מדהימה וזאת מקפצת דרך לכל מי שעכשיו השתחרר מהצבא ורוצה לחסוך לטיול הגדול, או מצד שני למי שרוצה להרוויח הרבה כסף ומהר בהשוואה לארץ. 

עבודה בעגלות היא עבודה פרונטלית מול אנשים, המטרה שלכם היא למכור להם את המוצרים שהמעסיק מספק. המוצרים לרוב יהיו מוצרי ים המלח, מוצרי חשמל ומוצרי קוסמטיקה. כל עובדי החברה חיים במדינה שבה הם עובדים ולרוב יחיו באותו בית עם 3-6 עובדים ישראלים נוספים. בחלק מהמקומות צריך לשלם שכירות מצומצמת שעומדת על עד 200 דולר בחודש, ובמקומות מסוימים גם לא תצטרכו לשלם שכירות. 

בכל בוקר תיסעו יחד לעבודה עם רכב של החברה או אם מדובר על מקום קרוב תוכלו ללכת ברגל. בדרך כלל שעות העבודה הן בן 7 שעות ל-10 שעות אך לעיתים גם יותר בהתאם לבחירה שלכם. ככל שאתם תמכרו יותר מוצרים ככה השכר שלכם יהיה יותר גבוה. אפשר לראות עובדים ותיקים שיכולים להגיע לשכר של 30,000 ש"ח בחודש ואפילו יותר בתקופות החגים. 

 

למה רבים עובדים ללא ויזת עבודה?

יש מקומות בהם הוויזה כמעט ואינה נחוצה כמו מדינות שונות באירופה, עבודה באפריקה או ביעדים אחרים שם אין פיקוח מקפיד כמו בארה"ב. עדיין רבים בוחרים לעבוד ללא ויזה מכיוון שהוויזה מגבילה אותם וכמו כן, לא פשוט להוציא אישורים מתאימים. לרוב ויזת עבודה בארה"ב תהיה עד ארבעה חודשים, לאחר מכן תדרשו לחדש אותה – אך ברוב המקרים יהיה מורכב מאוד לחדש אותה. 

לכן, רבים בוחרים עבודות בחו"ל ללא ויזה ומוכנים לקחת את הסיכון שאולי יגורשו מהמדינה. זכרו, הסיכון המשמעותי הוא לאו דווקא עליכם אלא על החברה המעסיקה. כמעט ולא רואים מקרים בהם הרשויות סוגרות חברה כזאת או אחרת שעובדת ללא אישורים. הסיבה לכך היא שיש חברות רבות שכן מוכרות על ידי הרשויות, ורק עובדי החברה עובדים ללא ויזת עבודה. במקרים כאלה הפיקוח כמעט ואינו קיים, המשרה דומה לכל משרה שעובדת בצורה סטנדרטית בחו"ל. 

הוצאת אישור עבודה

עבודה בעגלות היא עבודה לטווח הקצר ברוב המקרים, מדובר על מספר חודשים עד שנה. במקרים כאלה אם בחרה החברה כן להוציא אישורי העבודה, הויזה אליה תדרש היא H2B. הויזה הזו מיועדת לעובדים זמניים, העובדים אינם נדרשים להחזיק בתואר או מקצוע ויוכלו לעבוד במספר ענפים כמו עגלות, תיירות ועוד. כאשר אתם מוציאים את הויזה אתם מתחייבים למספר תנאים, עליכם לעבוד רק במה שהוגדר בוויזה, ועל החברה להיות מעוניינת בשירותים שלכם. זאת אומרת שאתם צריכים ליצור קשר עם החברה עוד לפני שאתם מוציאים ויזה. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!