עבודה ביפן לישראלים

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה ביפן לישראליםיפן היא לא רק מדינה שאפשר להרוויח בה סכומים גבוהים מהשכר הממוצע בישראל, אלא שהיא מדינה בה אפשר לחוות תרבות לגמרי אחרת. בתוך כך, מה שעשוי להיות מושלם לנוער אחרי צבא, יכול גם מאוד להתאים בגילאים מבוגרים יותר. הנה כל מה שצריך לדעת על עבודה ביפן לישראלים, המשיכו לקרוא. 

בניגוד למדינות אירופה וארה"ב, קנדה ויבשת אוסטרליה, עבודה ביפן לישראלים היא לא דבר של מה בכך. במילים אחרות, עבודה ביפן מצריכה לקיחה בחשבון של תרבות שונה לגמרי מהתרבות של המערב. לפיכך, חלק מהעבודות המקובלות באירופה וארה"ב אינן מקובלות ביפן. למשל, עבודה בפסטיבלים באירופה היא דבר די נפוץ עבור ישראלים, אבל משמעותית פחות באזור יפן, עד כמעט בכלל לא קיימת. בתוך כך, אלו הן העבודות הנפוצות ביפן עבור ישראלים:

  1. עגלות: אלו הן עגלות מכירה הכוללות את מוצרי ים המלח ותכשירים או מוצרים אחרים, מה שנחשב מאוד פופולארי במקומות הומי אדם כמו קניונים, פארקים ועוד. 
  2. דוכנים: דוכני מכירה בעיקר נמצאים בחלק מהשווקים התוססים ביפן, והם לרוב יכללו תכשיטים, צעצועים, תכשירים שונים, גאדג'טים ועוד. 
  3. בסטות ניידות: בסטות ניידות כוללות עבודה במגוון מיקומים שונים ביפן, מה שמאפשר לטעום מיפן בכל מיני אזורים שונים. 
  4. אירוח: תחום זה כולל את האירוח והמלונאות, 2 ענפים פופולאריים מאוד ביפן עבור ישראלים דוברי אנגלית שוטפת. 
  5. מלצרות: אם אתם דוברי אנגלית, אפילו ברמה די בסיסית, תחום המלצות ביפן מעסיק ישראלים שמחפשים עבודה. 

מה צריך לדעת על עבודה ביפן לישראלים?

מעבר לכך שמדובר בתרבות שונה מהתרבות המערבית המוכרת לנו, ישראלים צריכים לדעת שיוקר המחיה ביפן מאופיין במחירים כלליים גבוהים. לא זול לחיות ביפן, אבל גם מרוויחים בהתאם. זאת, כאשר הערך של ה-יין היפני עומד על כ-0.027 ₪ ליין יפני אחד. כאשר מדובר על רווחים מעבודה ביפן, צריך להבדיל בין עבודות מכירה לבין עבודות שאינן מתבססות על עמלה. 

אם מדובר על עבודות המבוססות על עמלות, קרי עבודות מכירה בעגלות ביפן, החלוקה מתבצעת בין הבעלים של העגלה לבין העובדים. בחלק מהמקרים מדובר בחלוקה של 60% לבעלים ו-40% רווח לעובדים (במכירה של כל מוצר). בתוך כך, חשוב גם לברר אם מקבלים שכר בסיס ועל כמה הוא עומד בפועל. 

מהן שעות העבודה המקובלות ביפן?

באופן כללי, שעות העבודה המשרדיות ביפן דומות לשעות העבודה בישראל, אם כי העבודה בעגלות מעט שונה מהעבודות האחרות. בחלק מהמרכזים שבהם ממקומות עגלות מכירה, ישנן שעות פעילות פחות ויותר סטנדרטיות. ישנם אזורי בילוי בניתן לעבוד בהם, כאשר שעות העבודה יכולות באזורים אלו לנוע בין 20:00 – 3:00 בבוקר. 

חשוב לציין, ישנם הבדלי שעות משמעותיים בין יפן לישראל, כך שבראשית הדרך שלכם בחו"ל תידרש תקופת הסתגלות מסוימת. הבדלי השעות בין יפן לבין ישראל הם 6 שעות, כאשר היבט זה עשוי גם להשליך על אופי שמירת היחסים והאינטראקציה עם המשפחה והחברים בארץ. עם זאת, 6 שעות הן לא משהו שבלתי אפשרי להתגבר עליו, במיוחד אם משווים את יפן לאזורים כמו אוסטרליה וארה"ב, קנדה וכולי. 

באיזו עבודה ביפן כדאי לי לעבוד? 

זו שאלה מאוד גדולה עם תשובות אפשריות רבות, כי לכל אחד ואחת עשויה להתאים עבודה מסוג אחר. עם זאת, העבודות הכי "מכניסות" מבחינה פיננסית הן עבודות המכירה. אם אתם מתכוננים לטוס כדי לחסוך, עגלות ביפן הן התשובה עבורכם.

לפני שאתם סוגרים על עבודה כזאת או אחרת, תשאלו את עצמכם: מה המטרה שלי בתקופה הבאה של חיי בחו"ל? אם אתם טסים כדי להנות מהזמן שלכם בחו"ל ועל הדרך לעשות כמה שקלים, כדאי לשקול את תעשיית וענף האירוח והמלונאות. ככה תוכלו ליצור קשר ואינטראקציות עם אנשים אחרים, להכיר תרבויות אחרות ואולי אפילו להתאהב, לכו תדעו. 

דיור ונסיעות ביפן – עד כמה יקר?

באופן כללי, שוק הדיוק ביפן מאופיין במחירים גבוהים של נכסים להשכרה, כאשר4 לא נדיר לשלם מחירים דומים למחירים של השכירות במרכז הארץ. כמו כן, הנסיעות ביפן אינן זולות כאשר משתמשים בתחבורה הציבורית, ככה שחשוב למצוא עבודה כמה שיותר קרובה לאזור המגורים שלכם ביפן. 

כאשר מסתייעים בחברת השמה ועבודה ביפן, כל נושא המגורים והקרבה של המגורים למקום העבודה – נלקח בחשבון. חשוב לדעת, חברות מקצועיות כדוגמת "לעבוד בחלום" יספקו לכם את היתרונות הבאים: 

  1. טיסות חינם: בכל הנוגע לרוב היעדים בעולם, חברות השמה מקצועיות אמורות לממן או לסבסד את עלות הטיסה ליעד. 
  2. ביטוחים רפואיים: חברת לעבוד בחלום מסבסדת את הביטוח הרפואי של העובדים הישראלים ביפן. 
  3. מגורים: בדומה למציאת עבודה ביפן, חברת השמה מקצועית תמצא עבורכם גם מגורים חינמיים למשך תקופה של 3 חודשים. 

בנוסף ליתרונות לעיל, חברת לעבוד בחלום תספק לכם גם הכשרה מקצועית וכן תטפל בכל הבירוקרטיות הכרוכות בהוצאת היתר העבודה ביפן. 

צרו קשר עם צוות "לעבוד בחלום" לקבלת מידע נוסף וייעוץ ללא התחייבות. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!