עבודה בחו"ל רילוקיישן

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה בחו"ל רילוקיישןיש מקרים רבים בהם אנחנו שומעים על אנשים שעומדים לקראת רילוקיישן בחו"ל. בדרך כלל רילוקיישן מגיע מהחברה בה אנחנו עובדים והיא מסדרת לנו את כל האישורים הנחוצים, הסדרי מגורים, הסדרי מיסוי וכדומה. אך ישנם מקרים רבים בהם אנשים מחליטים לעשות רילוקיישן לפני שיש להם עבודה מסודרת כלשהי. לעתים מדובר בתקופה בה הם מעוניינים לעבוד בחו"ל על מנת להרוויח כסף ולחוות חוויה מיוחדת וחד פעמית. מה חשוב לדעת לפני עבודה בחו"ל רילוקיישן? לפניכם מדריך עם כל המידע החשוב.

 

עבודה בחו"ל רילוקיישן- באיזו מדינה?

במידה שאתם מעוניינים לעבוד בחו"ל, אחד הדברים הראשונים שעליכם לשאול את עצמכם הוא באיזו מדינה אתם רוצים לעבוד. בשביל לבחור את המדינה אליה תעברו עליכם לקחת מספר שיקולים כמו-

  • האם אתם מעדיפים מדינה עם מזג 
  • אוויר חם או קר? 
  • מה העונה באותה מדינה?
  • מה ערך המטבע באותה מדינה?
  • מה משכורת המינימום?
  • מה השפה המדוברת במדינה זו?
  • מה התהליך לקבלת ויזת עבודה במדינה זו?

ועוד. לכל אחד תהיה העדפה אחרת שתלויה בשיקולים שציינו כאשר יש עוד שיקולים שתוכלו להתייחס אליהם. חשוב להבין, ששהייה במדינה זרה יכולה להיות מאתגרת ולכן חשוב לבחור במדינה שאתם אוהבים, שאתם מרגישים אליה חיבור ושאתם רוצים להיות בה. הבחירה במדינה יכולה להשפיע על התקופה שלכם בה באופן משמעותי.

קראו עוד: עבודה בחו"ל למבוגרים.

עבודה בחו"ל רילוקיישן- אישורים נחוצים

לאחר שאתם מחליטים לאיזו מדינה אתם רוצים לעבור, חשוב מאוד לבדוק מה האישורים הנחוצים וכיצד יש להשיג אותם. חשוב לבדוק האם צריך להוציא ויזת עבודה, האם צריך אזרחות באותה מדינה, האם צריך דרכון מסוים מלבד דרכון ישראלי, האם יש צורך בהסדרים מסוימים ועוד. חשוב לקחת בחשבון שכל התהליך של הוצאת האישורים הנחוצים יכול להיות ארוך ומורכב ולכלול עניינים בירוקרטיים רבים. במידה שיש לכם אזרחות במדינה אחרת מלבד ישראל, תהליך הוצאת האישורים יכול להפוך לפשוט יותר בצורה משמעותית. לכן, יש לקחת זאת בחשבון . בדרך כלל האישורים הנחוצים יכללו אשרת שהייה ואשרת עבודה. לפני שאתם עוברים לאותה מדינה ומתחילים לעבוד חשוב מאוד לוודא שאתם מחזיקים בכל המסמכים החשובים ובכל האשרות. עבודה במדינה זרה ללא האישורים הנחוצים היא לא חוקית ובמידה שאתם עוברים על כך אתם מסתכנים בחותמת שחורה ובסיכונים נוספים, כל מדינה בהתאם לחוקים שלה. חשוב לציין שיש חברות עבודה שמסדירות ויזת עבודה לעובדים שלהם.

רילוקיישן לישראלים

עבודה בחו"ל רילוקיישן- הסדרת עניין המיסוי

דבר חשוב נוסף שיש להסדיר לפני התחלת עבודה במדינה זרה הוא כמובן עניין המיסוי. על מנת להסדיר את עניין המיסוי עליכם לפנות לרשות המיסים ולהוכיח לה את המעבר לחו"ל על ידי הצגה של כלל המסמכים הרלוונטיים. לאחר שתסדירו את עניין המיסוי תוכלו לשלם מיסים במדינה בה תעבדו ולא בארץ.

 

עבודה בחו"ל רילוקיישן- מציאת מקום מגורים

על מנת לעשות רילוקיישן לחו"ל אחד הדברים החשובים שיהיה עליכם לדאוג להם הוא כמובן מקום המגורים. יש חברות ומקומות עבודה שדואגים להסדרי מגורים עבור העובדים שלהם. אך לא כל מקומות העובדים דואגים לכך ולכן, במצב כזה עליכם למצוא מקום מגורים בעצמכם. ההמלצה היא לחפש מקום מגורים כבר מהארץ עוד לפני שאתם עוברים. במידה שתחליטו קודם לעבור ואחר כך להסתדר על מקום מגורים, אתם מסתכנים בכך שתהליך מציאת הדירה יהיה לא פשוט. באופן כזה יהיה עליכם למצוא מקום בו תשהו באופן זמני וזה עלול לעלות לכם לא מעט כסף. בנוסף, כאשר אין לכם מקום מגורים כל ההתחלה של השהייה שלכם במדינה תהיה לא פשוטה ומלאה בחוסר ודאות. מאחר שעבודה במדינה זרה יכולה להיות גם ככה מאתגרת, ההמלצה שלנו היא למצוא מקום מגורים עוד לפני המעבר. נכון, מדובר במשימה לא פשוטה מאחר שאתם צריכים להסתפק בתמונות ולא יכולים לבדוק את הדירות בעצמכם. אך כיום, עם האינטרנט ניתן לעשות הכל ותמיד תוכלו לבקש סרטונים. חשוב לברר פרטים כמו אזורי המגורים העדיפים באותה מדינה, מה טווח המחירים של הדירות, כיצד לשוחח עם בעלי דירות ועוד.

עבודה בחו"ל רילוקיישן- סוג העבודה 

לפני התחלת עבודה במדינה זרה חשוב מאוד לבחור את סוג העבודה שמתאים לכם. בשביל להפוך את התקופה שלכם בחו"ל לחווייתית גם בהיבט של העבודה חשוב לבחור בסוג עבודה שמתאים לכם ושתוכלו להנות ממנו. אחת האפשרויות הבולטות והנפוצות במסגרת עבודה בחו"ל היא לעבוד בעגלות, כלומר במכירות. לפני שאתם בוחרים את העבודה בדקו מה התנאים שלה ומה היא כוללת, יש לבחון מה כולל חוזה העבודה, האם יש התחייבות, מה שעות העבודה, מה השכר ועוד.

 

עבודה בחו"ל רילוקיישן- השפה 

פרמטר נוסף שחשוב לקחת לפני התחלת עבודה בחו"ל הוא מה השפה המדוברת במדינה והאם הם מדברים אנגלית. לא בכל מדינה האזרחים יודעים לדבר אנגלית ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון. במידה שאתם דוברים שפה נוספת מלבד אנגלית ועברית מומלץ לכם לבדוק עבודה באותה מדינה. לדוגמא, אם אתם דוברים צרפתים בדקו על עבודות בצרפת. ידיעת השפה המקומית יכולה לסייע לכם בעבודה באותה מדינה לכן יש לקחת זאת בחשבון.

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!