עבודה בחול ללא ניסיון

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה בחול ללא ניסיוןמחפשים עבודה בחול? אם אתם מרגישים שאתם רוצים לשנות אווירה, להיות עצמאיים וגם לצאת מיוקר המחייה שנמצא בארץ אתם נמנים מתוך צעירים רבים שבחרו לעבוד בחול. יש אפשרויות תעסוקה שונות, חלקן דורשות ניסיון וחלקן אינן דורשות ניסיון. בדרך כלל המשרות שכן ידרשו ניסיון הן משרות הקשורות בענף הקבלנות, הייטק ומשרות אחרות. אז איך אפשר למצוא עבודה בחול ללא ניסיון? לפניכם כל הפרטים.

 

האם זה רווחי?

לפני שאנחנו ניגע באפשרויות השונות, חשוב להבין בכלל אם מדובר על תעסוקה רווחית או שאנחנו נקבל שכר נמוך ואף זהה לשכר הממוצע בארץ. השכר הממוצע אותו יכול לקבל אדם ללא ניסיון בארץ נע בין 6,500 ש"ח ועד 9,000 ש"ח. בדרך כלל בשביל להגיע לסכומים הגבוהים יותר אנחנו נצטרך לעבוד בשבתות, לילות וחגים. עם זאת, בחול יש מגוון אפשרויות שאינן דורשות ניסיון והשכר יכול להגיע למעל 15,000 ש"ח בחודש, אם אתם כבר מקצוענים בתחום שלכם תוכלו גם להגיע ל-20,000 ש"ח ויותר. אז מה הקאץ'? אין קאץ', מדובר על עבודה פופולרית בקרב צעירים רבים – עבודה בעגלות

מהי עבודה בעגלות?

עבודה בעגלות היא עבודה שלא דורשת ניסיון, כל מה שאתם צריכים הוא כישורי מכירה שאותם ניתן לצבור עם השהות שלכם במקום. יש תנאים מסוימים לעבודה בעגלות בהתאם למדינה בה אתם עובדים או מול החברה אצלה תהיו מועסקים. התנאים לרוב זהים, העובדים צריכים להיות בגילאי 18 ועד 30, יש צורך בדרכון בתוקף, אשרת עבודה במקרים מסוימים ולעבור את שלבי הקבלה של אותה חברה. עבודה בעגלות דורשת מכם היכרות עם המוצרים אותם אתם מוכרים, ואתם לא צריכים לדעת אנגלית ברמה גבוהה כדי להגיע למכירות גבוהות.

השכר שלכם נקבע בהתאם לכמות המכירות החודשיות שלכם. זאת אומרת, ככל שאתם מוכרים יותר אתם מרוויחים יותר, עבור כל מכירה שלכם יש עמלת מכירה במטרה להחדיר מוטיבציה למוכרים. אם אתם לא טובים באנגלית, לאט לאט אתם תתחילו להסתגל לשפה במקום. ומלבד לכך, אתם מקבלים הדרכה מלאה כולל משפטים שאותם תוכלו ללמוד בעל פה.

תהליך הקבלה לעבודה בחול בעגלות יכולה להיות מעט מורכבת, יש ביקוש גבוה והחברה צריכה לבחור בקפידה את עובדי החברה. לאחר שכבר התקבלתם למקום עבודה, אתם תגורו בדירה לה ידאג בעל החברה, בדרך כלל גרים מספר שותפים בדירה אחת כאשר לכל אחד יש את הפרטיות שלו. חשוב להדגיש, אתם גרים עם עובדי החברה – ישראלים צעירים בדיוק כמוכם. החברה שכבר צברו ניסיון במכירות ייקחו אתכם תחת חסותם בימים הראשונים כדי להראות לכם כיצד מתבצעות מכירות, איך פונים לאנשים ואיך גורמים להם לקנות. המוצרים אותם אתם תמכרו הם מוצרי ים המלח, מוצרי קוסמטיקה, תכשיטים, מוצרי טיפוח, מוצרי חשמל ועוד רבים אחרים. עובדים מצטיינים שכבר נמצאים זה מה בעבודה בעגלות יכולים להגיע למשכורות שעובדי הייטק בכירים מקבלים בארץ. 

 

איך בוחרים יעד?

עבודה בחול ללא ניסיון יכולה להיות במספר מוקדים, החל ממדינות קרובות כמו יוון ואירופה ועד לארה"ב ואפילו אפריקה. אז איך בוחרים את היעד המתאים לכם? זה כבר עניין של העדפה אישית, כמובן שגם צריך לבדוק איפה יש ביקוש ואיפה פחות. בארה"ב הביקוש הכי גבוה, אבל תוכלו עדיין להתמיין לעבודה בארה"ב. כמו כן, אם יש לכם ויזה או דרכון אירופאי יהיה לכם יותר קל להתמיין לעבודה בחברה. 

מעבר לבחירת יעד לא פחות חשוב לבחור את החברה מולה תעבדו. אנחנו רוצים לוודא שהחברה מולה אנחנו עובדים היא חברה מוכרת, היא פועלת באופן חוקי והיא תדאג לכך שלאחר הקבלה ילוו אותנו בעלי מקצוע בחברה. הליווי הוא עוד מהנחיתה ועד לדירה – יש לכם איש קשר צמוד שדואג לכם. התהליך עצמו מורכב מעט בהתחלה, לא פשוט לנחות בארץ זרה בידיעה שלא מדובר על טיול קצרצר, אלא עבודה שיכולה להתפרש על כמה חודשים עד שנים. חשוב להדגיש שתמיד ניתן לחזור בחזרה לארץ ואין מחויבות במקום עבודה כזה. 

עבודות נוספות ללא ניסיון

עבודה בחול ללא ניסיון לא חייבת להיות בעגלות, יש עוד מספר עבודות בהן תוכלו לעבוד.
ריכזנו לכם על קצה המזלג עוד סוגי עבודות:

  • חקלאות – ניתן למצוא עבודה בחול ללא ניסיון בתחום החקלאות. אמנם לא מדובר על משרות נפוצות, אך יש יעדים בעולם שזקוקים לידיים עובדות בתחום החקלאות, שימו לב שאתם פונים לחברה ישראלית בשביל הנוחות שלכם. העבודה כוללת קטיף, תחזוקה, בניית חממות ועוד.
  • הובלות – גם הביקוש להובלות גבוה, במיוחד בערים צפופות כמו ניו יורק. חברות ישראליות שעוסקות בתחום ההובלות בוחרות להעסיק עובדים ישראלים, בדומה לעבודה בעגלות הם ידאגו לכם למקום מגורים אבל מדובר על עבודה סיזיפית שדורשת סחיבת משקלים גבוהים, רישיון ועוד.
  • שיפוצים – עבודה בחול ללא ניסיון יכולה להיות גם בתחום השיפוצים. שימו לב, לא נדרש ניסיון אבל אתם עובדים בתור עוזר לקבלן שיפוצים. אם תרצו לפתח את המקצוע ולעבוד באופן עצמאי אתם כן תצטרכו לקבל הכשרה, בדומה למנעולן ועובדות כפיים אחרות.
אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!