עבודה בחול ללא אנגלית

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה בחול ללא אנגליתהאם צריך אנגלית כדי לעבוד בחול? התשובה היא לא בהכרח. אמנם אנגלית יכולה להקנות לכם יתרון משמעותי, אבל לא לכל עבודה אתם צריכים לדעת אנגלית. ההוכחה לכך היא שיש אלפי ישראלים שעובדים בחול ואין להם ידע באנגלית. אז איך הם עובדים? מדובר על עבודות שכן כלולות בהן תקשורת בין אנשים דוברי השפה האנגלית, אבל עם הזמן הם רוכשים את המילים הבסיסיות אליהן הם נדרשים. אז איך בדיוק אפשר למצוא עבודה בחול ללא אנגלית, הנה כל הפרטים.

 

איזו עבודה לא דורשת אנגלית?

פעמים רבות כאשר ישראלים מחפשים עבודה בחול ללא אנגלית, גם אין להם ניסיון. אז מה קורה בפועל? העבודה המתאימה ביותר עבור אותם אנשים היא עבודה בעגלות. עבודה בעגלות לא תלויה בשפה, אלא בקסם אישי. ככל שיהיה לכם יותר רצון וכריזמה למכור, ככה אתם תרוויחו יותר. עם הזמן אתם צוברים ניסיון, יודעים איך לפנות לאנשים ואיך למכור יותר נכון. עבור כל מכירה אתם מקבלים עמלת מכירה שמתגלמת למשכורת שלכם. לכל מי שחושש, אתם מקבלים הדרכה מלאה לפני שאתם פונים לאנשים. אתם תקבלו את המידע המלא של מה להגיד, איך להגיד וגם אילו שאלות אתם צפויים להישאל. תוכלו ללמוד את הטקסים ולהשתמש בהם כשאתם רוצים למכור מוצר מסוים. 

מלבד לעגלות, לא גם לעבוד במקומות בהם אין לכם תקשורת פרונטלית עם לקוחות, רק עם המעסיק. אותן עבודות הם עבודות יותר אינטנסיביות. באותן עבודות אתם לא צריכים לשלוט בשפה האנגלית, אבל אתם כן צריכים להחזיק באנגלית בסיסית. העבודות האלה יכולות להיות ללא מכירות, אלא עבודה במפעלים, עבודות כפיים, גינון, שיפוצים, עבודה בקצביה ועוד אפשרויות שונות. יש חסרונות ויתרונות לעבודות כאלה, בהשוואה לעבודה בעגלות החוויה היא אחרת, אתם לא חיים עם ישראלים, אתם לא מקבלים את אותו שכר ולכן, רבים שמחפשים עבודה בחול ללא אנגלית יפנו בהכרח לעבודה בעגלות. 

עבודה בעגלות לעומת עבודות אחרות

אם עדיין יש לכם ספקות לגבי בחירת העבודה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להסתכל על כל הפרטים. הדבר הראשון שכל אחד רוצה לדעת הוא גובה השכר. גובה השכר בעבודה בעגלות משתנה בהתאם לרצון שלכם למכור. ככל שתמכרו יותר תרוויחו יותר, תוכלו בחגים להגיע למשכורת הייטק בארץ, ואילו בחודשי השנה תגיעו לשכר יותר גבוה מהשכר אותו אתם מקבלים בישראל (בדרך כלל החל מ-10,000 ש"ח). בעבודות אחרות שאינן עגולות בחול, השכר יהיה נמוך יותר. מדובר על שכר בסיס ואתם לא מקבלים את השכר שלכם לפי עמלות מכירה.

מלבד לשכר, אנחנו רוצים להסתכל על החוויה כולה. אם עכשיו השתחררתם מהצבא אתם בטח תרצו שהחוויה שתחוו בחול תהיה משותפת עם בני גילכם. עבודה בעגלות מיועדות למשוחררים טריים, בדרך כלל טווח הגילאים הוא 20 עד 28, ואילו המנהלים יהיו בוגרים יותר. החוויה אותה אתם מקבלים היא חוויה שיתופית, אתם חיים ביחד, עובדים ביחד, מבלים ביחד ומטיילים ביחד. בעבודות אחרות ייתכן ולא תחברו לעובדים ישראלים, אלא לעובדי המקום. 

הנתון האחרון ואולי הכי חשוב הוא המחייה. שכר הדירה משתנה מיעד ליעד, יש יעדים ששכר הדירה שם בגובה של שכר הדירה בישראל ובמקומות אחרים נמוך. כאשר אתם עובדים בעגלות אחד היתרונות המרכזיים הוא שאתם לא משלמים על שכר דירה, במקרים חריגים תצטרכו להפריש כ-100 עד 200 דולר בחודש עבור שכר דירה. בעבודות אחרות יש לבדוק מול המעסיק מה בנוגע לדיור, בדרך כלל בעגלות תמצאו את תנאי המחיה הנוחים ביותר. 

 

עבודה בקהילות יהודיות

אפשרות נוספת לעבודה בחול היא לעבוד תחת קהילות יהודיות. בדרך כלל העבודה הזאת כוללת את השפה העברית, ככה שאתם לא צריכים לדאוג לגבי האנגלית. העבודה היא עזרה במשק הבית, חינוך, ניקיונות, בישולים, שיפוצים, גינון ועוד משרות אחרות ומגוונות. גם בעבודות אילו השכר עשוי להיות גבוה יותר מאשר בארץ, אבל עדיין נמוך יותר מאשר עבודה בעגלות. 

התאקלמות בחו"ל

הדבר החשוב ביותר לדעת הוא שתהליך ההתאקלמות הוא לא פשוט לצעירים רבים. בהתחלה אתם נמצאים רחוק מהבית, אתם לא מכירים אף אחד והפרשי השעות בדרך כלל משפיעות גם הן על התקשורת עם המשפחה. אבל חשוב להבין שתהליך ההתאקלמות הוא מהיר, בדיוק בגלל הסיבה הזאת עובדי החברה גרים ביחד, הם עם אותה מנטליות וצוברים חוויות משותפות במהלך השהות שלהם באותה מדינה. ההתחלה תמיד מורכבת, אבל לאחר כמה ימים כבר תתחילו להרגיש בבית. וחשוב לזכור תמיד, אף אחד לא כבול באזיקים ותמיד ניתן לחזור לארץ. 

עם הזמן תוכלו לראות איך דווקא אחרי השירות הצבאי שלכם אתם חווים תהליך לא פחות עוצמתי. במהלך השהות שלכם במדינה אתם תכירו את החברים הכי טובים שלכם, תטיילו בעולם ותרוויחו סכומים יפים להתחיל איתם את החיים. 

קראו עוד: עבודה בחול לא מכירות

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!