עבודה בהולנד ללא אזרחות

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה בהולנד ללא אזרחותאנשים רבים חולמים לעבוד בהולנד, אך האם ניתן למצוא עבודה בהולנד ללא אזרחות? התשובה לכך היא כן. יש מגוון אפשרויות תעסוקה בהולנד שלא מצריכות אזרחות בהולנד. עם זאת, כן יש צורך בהשגת אישורים מתאימים. על עבודה בהולנד ללא אזרחות נרחיב במאמר הבא.

 

אפשרויות עבודה בהולנד

כפי שציינו, במסגרת עבודה בהולנד ללא אזרחות, תוכלו למצוא מגוון אפשרויות תעסוקה-

  • עגלות

עבודה בעגלות היא אחת מהאפשרויות לעבודה בהולנד ללא אזרחות. מדובר בעבודה במכירות בה עובדים ישראלים צעירים רבים. יש חברות רבות שמעסיקות עובדים לעבודה בעגלות והן בדרך כלל דואגות לאישורים הנחוצים לעובדים ולהסדרים חשובים כמו מגורים וטיסות. עבודה זו היא עבודה בה מוכרים מוצרים שונים כאשר המרכזיים הם מוצרי קוסמטיקה תוצרת ים המלח כמו סבונים, קרמים, פילינג, מלחי אמבט, מסכות פנים וגוף ועוד. העגלות ממוקמות במרכזים מסחריים גדולים בערים הגדולות בעולם, כמו אמסטרדם. בעבודה זו המשכורת מתבססת על שכר בסיס ועמלת מכירות. ככל שיהיו יותר מכירות כך המשכורת תהיה יותר גדולה. בתקופת חג המולד ותקופת הקיץ המכירות בשיא וניתן להגיע למשכורות בסכומים גבוהים במיוחד.

  • מלונות

מלונות רבים במדינות רבות בעולם, לרבות הולנד, מחפשים עובדים לאיוש תפקידים שונים. בין התפקידים הללו נכללים תפקידים כמו פקידי קבלה, בל בוי, ברמן, עובדי חדר אוכל, מלצרים, מציל בבריכה ועוד. מדובר באחת מהאפשרויות הבולטות לעבודה בהולנד ללא אזרחות. כל אחד מהתפקידים ידרוש מיומנויות שונות. רוב התפקידים לא מצריכים ניסיון תעסוקתי קודם. שימו לב בשביל להיות מציל בבריכה יש לעבור קורס מצילים.

  • טיפול

אפשרות בולטת נוספת לעבודה בהולנד ללא אזרחות היא עבודה בטיפול ילדים. מדובר בעבודה שמיועדת בעיקר לבנות ישראליות. משפחות יהודיות רבות מחפשות בחורות ישראליות דוברות עברית להיות מטפלות, כלומר או-פר. ישראליות יכולות להוות מודל ערכי, חינוכי וציוני לילדים בהן יטפלו. בנוסף, אחד היתרונות המרכזיים של העסקת ישראלית הוא האפשרות שהיא תלמד את הילדים עברית. במידה שאתן טובות עם ילדים ואתן מעוניינות לעבוד כמטפלות זו יכולה להיות אופציה מצוינת. בדרך כלל העבודה תכלול מגורים בבית המשפחה.

  • מוקד שירות לקוחות

עוד אפשרות לעבודה בהולנד ללא אזרחות היא לעבוד במוקד שירות לקוחות. במדינות רבות בעולם פועלים מוקדי שירות לקוחות של חברות גדולות כמו מותגי אופנה מובילים, חברות אינטרנט ואפילו פייסבוק או גוגל. מאחר שהחברות הללו מעניקות גם שירות ללקוחות ישראלים, הן מחפשות גם עובדים ישראלים דוברי עברית שפת אם שיוכלו להעניק שירות ללקוחות מישראל.

עבודה לישראלים בהולנד ללא אזרחות

אישורים נחוצים

לפני שאתם מתחילים עבודה בהולנד ללא אזרחות, חשוב מאוד להשיג את כל האישורים הנחוצים. למעשה, כל מעבר למדינה חדשה מצריך מכם לטפל בענייני בירוקרטיה רבים כאשר במרכזים השגת אשרת שהייה ואשרת עבודה. לפני המעבר חשוב מאוד לוודא שאתם מחזיקים בכל המסמכים הנדרשים ובכל האשרות הנחוצות. חשוב להבין שעבודה ללא אישורים היא עבודה לא חוקית וכאשר אתם עובדים באופן לא חוקי אתם לא לוקחים סיכון שלא שווה את זה. שימו לב שיש חברות שמסדירות מראש את תנאי השהות שלכם במדינות זרות לרבות האישורים הנחוצים. חשוב לוודא שהחברה אכן טיפלה בכל העניינים החשובים.

 

הסדרת עניין המיסוי

מלבד הסדרת האישורים, לפני שאתם מתחילים עבודה במדינה זרה חשוב מאוד להסדיר את את עניין המיסוי. הסדרת עניין המיסוי מתבצעת מול רשות המיסים בארץ. עליכם להוכיח לידי רשות המיסים את המעבר למדינה זרה. לשם כך יש להציג את כל המסמכים הרלוונטיים למעבר. לאחר שתסדירו את עניין המיסוי תוכלו לשלם מיסים במדינה בה תעבדו ולא בארץ.

 

מציאת מקום מגורים

במסגרת עבודה בהולנד ללא אזרחות ולמעשה כל עבודה במדינה זרה יש למצוא מקום מגורים לתקופת השהייה שלכם במדינה. יש חברות המציעות עבודה הכוללת הסדרי מגורים, כמו לדוגמא עבודה בעגלות ולעתים גם עבודה במלונות. אך מאחר שלא כל העבודות כוללות הסדרי מגורים, עליכם לוודא זאת מראש. במידה שהעבודה לא כוללת מגורים יהיה עליכם למצוא מקום מגורים. ההמלצה היא למצוא מקום מגורים לפני המעבר למדינה. כך תדעו לאן אתם באים ולא תהיו בחוסר ודאות ותבזבזו סכומים גבוהים על מלונות. חיפוש מקום מגורים במדינה זרה כאשר אתם בארץ הוא לא משימה פשוטה. לשם כך עליכם לדעת מה אזורי המגורים העדיפים, מה טווח המחירים של אותו אזור, כיצד לשוחח עם בעלי דירות ועוד.

למה לעבוד בהולנד?

הולנד היא אחת המדינות היפות והמגוונות בעולם והיא לא סתם נחשבת לאחד מהיעדים החמים ביותר לעבודה בחו"ל. בהולנד תוכלו להנות מערים גדולות כמו אמסטרדם שכוללות מרכזי קניות גדולים, אפשרויות בילוי וחוויות כיפיות במיוחד. בנוסף, בהולנד תוכלו למצוא כפרים קטנים, פריחה, שדות רחבים, טחנות רוח, צבעונים יפהפיים וטבע מרהיב. מלבד היופי הבלתי פוסק של המדינה, ההולנדים יודעים לדבר אנגלית ברמה טובה יחסית וכך הופכים את השהייה בהולנד לדי נוחה, גם למי שלא מדבר הולנדית. בנוסף, משכורת המינימום בהולנד נחשבת לגבוהה יחסית וגם במקצועות לא יוקרתיים ניתן להרוויח סכומים יפים. יתרון משמעותי נוסף הוא ימי החופש. בהולנד העובדים מקבלים ימי חופשה בסביבות חודש וכך יכולים להנות מחופשת קיץ.

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור ביפו

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בקריות

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!