דרום אמריקה מציעה מכלול יתרונות שקשה לסרב להם: מיקום אקזוטי וייחודי שמאפשר לישראלי הממוצע להתחכך בצדדים היותר מרתקים של הגלובוס, נופים פראיים ומדהימים, וכמובן – אפשרות לעשות הרבה כסף. חולמים על חוויית חו"ל מדהימה? הגעתם למקום הנכון!
דרום אמריקה בראש אחר
דרום אמריקה מהווה במובן מסוים אנטיתזה לשכנתה הצפונית. אם בארצות הברית מוכרי העגלות נושמים, אוכלים וישנים ביזנס, רצים, מתרוצצים ומתקשים לזכור את קיומו של העולם שמעבר לעגלה, הרי שבדרום אמריקה הקצב איטי יותר, נינוח משהו, ובעל מרקם אחר לחלוטין. אוכלוסיית דרום אמריקה מורכבת מפערים סוציו אקונומיים מודגשים, ונעה בין מיליונים חסרי בית לבין עשירים של ממש. העבודה במכירות מתמקדת, כמובן, בחתך הבינוני והגבוה של האוכלוסייה, ובקטע הטכני, היא דומה בהחלט לעבודה בעגלות באירופה או בארצות הברית. היצע העבודה בדרום אמריקה איננו גבוה, ומתפרש על פני אזורים נבחרים.
בין הנקודות הדומיננטיות באזור ניתן למנות את מקסיקו, ברזיל וארגנטינה, כשההרפתקנים הגדולים יותר יוכלו אף להרחיק נדוד לקולומביה. הערים הבולטות בהן תוכלו לקבל הצעות עבודה רלוונטיות הן, בין היתר, סאו פאולו, ריו דה ז'נרו ובואנוס איירס. התמקמות באחת מהן תאפשר לכם למצוא עבודה בעגלות, למכור טוב, ובעיקר – להתחכך באופן בלתי אמצעי עם התמהיל המרתק של החיים בדרום אמריקה. תחום המכירות בעגלות איננו מפותח כמו בארה"ב, ומספר החברות העוסקות בתחום מצומצם יחסית. על כן, בבואכם לחפש עבודה בדרום אמריקה, התמקדו בחיפוש אחר האפשרויות הקיימות ומהרו לתפוס לכם אחת מהן.
למה דרום אמריקה?
דרום אמריקה נחשבת ליעד פופולארי ביותר בעיני תרמילאים ישראליים. הנופים המדהימים, אופייה החם והמזמין של האוכלוסייה, הצלילים השונים, קצב החיים האחר והצבעוניות הרבה השולטת בה, מושכים אליה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם. גם אם התרגלתם לחשוב על דרום אמריקה כיעד לטיול טרקים לאחר הצבא, אתם מוזמנים לערוך סוויץ' ולחשוב עליה כעל לוקיישן מדהים המעניק לכם את כל הריגושים שמוצאים בה התרמילאים מכל רחבי העולם, לצד אפשרות לעבודה רווחית ביותר.
האוכלוסייה הדרום האמריקאית, איננה נחשפת לשלל החידושים, כמו עגלות המכירה, בקצב בו נחשפים אליהם תושבי מדינות המערב המתקדמות, ועל כן, קיימת התלהבות רבתי בקרב האוכלוסייה לנוכח חידושים אטרקטיביים, מה שמשפיע באופן גורף על תפוקת המכירות של כל עגלה המוצבת בקניונים הדרום אמריקאים. אופציות עבודה נוספות, אך רווחיות פחות בדרום אמריקה, הן מכירת ציורי שמן או השתלבות בקהילות היהודיות המקומיות במגוון תפקידי חינוך ותפקידים אחרים.
שיפורים מומלצים
אם הפלתם את הפור על דרום אמריקה, ואתם מתכוננים במלוא המרץ לחוויה הגדולה של החיים, קבלו את המלצתנו למספר שיפורים שיאפשרו לכם להסתגל בקלות ללוקיישן החדש ולמקסם את יכולות המכירה שלכם. השפות המדוברות בדרום אמריקה הן ספרדית ופורטוגזית. יתכן בהחלט שתצליחו למכור יפה גם באנגלית, אולם אין ספק ששיחת מכירה בשפתו של הלקוח תהיה אפקטיבית הרבה יותר.
השפות הללו נחשבות לקלות לרכישה, ולימוד קל מקדים עשוי בהחלט ליצור את ההבדל בין מוכר לבין תותח מכירות. מעבר לכך, אם תתאמצו ללמוד את אופייה המסוים של האוכלוסייה הדרום אמריקאית, ולעמוד, מתוך התבוננות מעמיקה בשטח, על גישת המכירה שמדברת אל הלב הדרום אמריקאי, דרככם לארנק של הלקוח תהיה קצרה ויעילה הרבה יותר. מעבר לכך, השתדלו להיראות בטוחים בעצמכם ולשדר אימון מקסימלי במוצרים שבעגלתכם. הרבו לחייך, היו שירותיים, אדיבים מנומסים ובלתי אגרסיביים. שדרו ערנות, חיוניות ומרץ, וגלו ללקוחותיכם כמה התאהבתם בארצם…
אז קפצו על העגלה… דרום אמריקה מחכה לכם!