עבודה באפריקה לחיילים משוחררים

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה באפריקה לחיילים משוחרריםרבים מאיתנו כשהם חושבים על אפריקה הם מדמיינים מדינת עולם שלישי, מקום שאין בו תעסוקה. עם זאת, אפריקה נחשבת לאחד מהיעדים הפופולריים ביותר לעבודות לחיילים משוחררים, אפשר להרוויח הרבה וגם להנות ממה שיש לאפריקה להציע לנו. עבודות באפריקה לחיילים משוחררים נמצאות בערים מרכזיות ומפותחות. אם אתם רוצים גם להנות מחוויה של טיול גדול אחרי צבא וגם להרוויח כסף, כדאי שתמשיכו לקרוא. 

 

אילו אפשרויות עבודה יש באפריקה?

באפריקה יש מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה, החל ממשרות הדורשות תואר אקדמי, שמירה ועד לעבודה בעגלות. עבודה בעגלות באפריקה נחשבת למועדפת בקרב חיילים משוחררים, גם השכר גבוה וגם אתם בסביבת עבודה ישראלית. היבשת הגדולה מכילה אינספור אפשרויות וחשוב להיות ממוקדים ועם הכוונה מקצועית כאשר אתם בוחרים לעבוד באפריקה.

כפי שציינו, העבודה המועדפת על חיילים משוחררים היא עבודה בעגלות. עבודה בעגלות אופיינית למדינות מפותחות כמו בארה"ב ובאירופה. עם זאת, באפריקה ישנה אפשרות לעבוד בעגלות בערים מפותחות כמו קייפטאון, יוהנסבורג ועוד. עבודה בעגלות באפריקה לא שונה מעבודה במקום אחר בעגלות, מדובר על עגלה שבה יש מוצרים בהתאם לדרישת המעסיק. העגלה ממוקמת במקומות ציבוריים והומי אדם, ככה שיש לכם המון הזדמנויות למכור את המוצרים. המוצרים הנמכרים בעגלות הם מוצרי ים המלח, מוצרי קוסמטיקה וגם מוצרי חשמל. 

עבודה באפריקה לחיילים משוחררים – יתרונות

  1. שכר – נתחיל במה שכולנו רוצים לדעת, כמה באמת ניתן להרוויח בעבודה בעגלות? עבודה בעגלות נחשבת לרווחית מאוד, אבל השכר תלוי בכם בעיקר – ככל שתמכרו יותר תרוויחו יותר. הצפי לשכר גבוה יותר הוא בזמן חגים שם יש היצע רחב יותר של עוברים ושבים. השכר בעגלות יכול לנוע בין 3,000$ ולהגיע גם ל-10,000$. בדרך כלל בתחילת הדרך יהיה לכם יותר קשה להגיע לשכר גבוה, כיוון שעבודה בעגלות היא עבודה שדורשת ניסיון אותו אתם רוכשים בימים הראשונים שלכם במקום. 
  2. חוויה – החוויה המרכזית והסיבה שרבים בוחרים לעבוד בעגלות היא שאתם מקבלים את החוויה המלאה. מצד אחד, אחרי השחרור הדבר הראשון שאנחנו רוצים לעשות הוא לחשוב על הטיול הגדול. השכר בארץ לא מאפשר לנו לחסוך יותר מדי בפרק זמן קצר, ולכן רבים בוחרים בעגלות. אבל מעבר לעובדה שמדובר על עבודה והשכר גבוה, אתם גם חווים את אפריקה בצורה חופשית. בכל שבוע יש לכם יום חופשי ובמקומות רבים אתם גם מקבלים רכב השייך לבית בו אתם גרים או לאחראי עליכם. במהלך סופי השבוע והחופשות עובדים רבים צוברים חוויות נוספות, מכירים חברים חדשים ומטיילים בחו"ל.
  3. חברויות – אפשר לומר שאת החברים הכי טובים שלנו אנחנו מכירים בצבא, אבל מה עם החברים שאנחנו מכירים בעגלות? חברויות נרקמות בעבודה בעגלות, אתם חיים באותו בית, עובדים באותן משרות וכולם בני אותו גיל פחות או יותר. אם אתם מכירים חבר שעבד בעגלות, הוא בוודאי יגיד לכם שאת החברויות הטובות ביותר מכירים בזמן עבודה באפריקה לחיילים משוחררים. החברים לאט לאט הופכים להיות המשפחה שלכם, אתם חוגגים ביחד חגים יהודים, עוברים חוויות שאף אחד מהחברים שלכם בבית לא יוכל לתאר. 
  4. הוצאות – היתרון המשמעותי בעבודה בעגלות הוא שאין לכם הוצאות גבוהות. חשבו על זה, אם אתם בוחרים לעבוד בארץ ולגור לבד אתם תצטרכו להוציא בין 2,500 ש"ח ועד 4,000 ש"ח רק על שכירות. מנגד, כאשר אתם עובדים בעגלות אתם משלמים תשלום מינימלי למעסיק שלכם והוא דואג לכם לדירה. בדרך כלל התשלום יכולים לנוע בין 100$ ועד 200$ לחודש – תלוי במקום בו אתם גרים. ושלא תטעו, לא מדובר על דירה שכורה ישנה, אלא לרוב מדובר על ווילות גדולות שם אתם גרים עם כל החברים שלכם. 

עבודה באפריקה לחיילים משוחררים – התאקלמות

חשוב להדגיש שמדובר על צעד לא פשוט עבור רבים מאיתנו, אנחנו עוזבים את החברים, את המשפחה ואת הבית שלנו לפרק זמן שלרוב נע על גבי כמה חודשים. החוויה היא מאוד מעצימה, אבל לוקח זמן להסתגל הן לעבודה והן לחיות באופן עצמאי. כדי שנוכל לעבור את התהליך הזה, יש את שלב ההתאקלמות. שלב ההתאקלמות מבחינת עבודה הוא חבירה למוכר או מוכרת עם ניסיון. בימים הראשונים הם ילוו אתכם ויסבירו לכם איך למכור את המוצרים, ממי כדאי להימנע ולמי כדאי לפנות מבחינת סבירות מכירה. 

בנוסף, האווירה המשפחתית תורמת להרבה מאוד עובדים חדשים. יכול להיות שבימים הראשונים יהיה לכם מעט קשה להתאקלם, אבל בסופו של דבר בדיוק כמו בגיוס, זמן ההתאקלמות יכול להיות מעט מורכב אבל מהר מאוד אתם מכירים חברים חדשים והם הופכים למשפחה שלכם. תחושת הבדידות כמעט ולא קיימת, אתם כל היום עטופים בחברים בין אם מדובר על זמני עבודה ובין אם מדובר על זמני בית, ארוחות שישי וימי חופש. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!