עבודה בהולנד לדוברי עברית

להרוויח כסף גדול ! ביעדים הטובים בעולם !

עבודה בהולנד לדוברי עבריתאירופה היא מבין היעדים הפופולריים בעבור ישראלים רבים, אבל מה בנוגע לשהות לצורך עבודה במקום? מסתבר שהולנד היא לא רק מוקד של חופשות קצרות, אלא גם מוקד שצעירים רבים בוחרים לעבוד בו. ישראלים רבים מנסים את מזלם בעבודות בחול, בין אם מדובר על יעדים קרובים כמו אירופה ובין אם מדובר על יעדים רחוקים כמו אוסטרליה. אם אתם חושבים לעבוד באירופה, הולנד יכולה להיות יעד די חכם.

 

למה דווקא הולנד?

עבודה בהולנד לדוברי עברית היא עבודה במגוון סגנונות. אבל למה לבחור דווקא בהולנד? הולנד היא מדינה שופעת תרבות, חיי לילה, וגם בעלת אזורי תיירות רבים. הולנד נחשבת ליעד יוקרתי, ולכן רבים לא מצליחים לחוות אותה לאורך זמן ממשוך, אלא לשבוע עד שבועיים. אם אתם חושבים לעבוד באירופה, הולנד היא יעד די פופולרי בשל הפוטנציאל הרווחי מדי חודש וכמו כן, בגלל האזור. הולנד מאפשרת לכם להרוויח באירו, פי 4 ממטבע השקל וכמו כן, המשכורות גבוהות מאשר בארץ, במיוחד למי שאין ניסיון או הכשרה מיוחדת.

אילו עבודות  ניתן למצוא בהולנד?

עבודה בהולנד לישראלים ולדוברי עברית היא מגוונת. סוגי העבודות גם בהכרח יקבעו את המקום בו תגורו, לכן חשוב לשקול היטב את הבחירה שלכם. הולנד היא לא רק חיי לילה ובילויים, בהולנד אפשר למצוא מגוון רחב של אטרקציות ויעדים מדהימים באמסטרדם ומחוצה לה. לפניכם מספר אפשרויות תעסוקה בהולנד:

  1. חקלאות – אוהבים עבודות כפיים? בהולנד ניתן למצוא משרות של חקלאות באזורים שונים ברחבי המדינה. בעוד שצעירים רבים בוחרים לעבוד במסעדות, בחיי הלילה ועוד משרות עירוניות, יש כאלה שיבחרו לעבוד בקטיף, בניית חממות ועוד תחומים שונים בענף החקלאות.
  1. מסעדנות – רבים בוחרים לטוס להולנד כדי לעבוד במסעדות שונות, בין אם מדובר על מסעדות מישלן ובין אם מדובר על מסעדות פופולריות אחרות. חשוב להדגיש, בשביל לעבוד במסעדות בהולנד אתם צריכים לקבל אישור עבודה, לרוב אישור העבודה יהיה לשלושה חודשים ועד חצי שנה. אם יש לכם דרכון אירופאי אתם יכולים גם לעבוד ללא הגבלה.
  1. עבודה בעגלות – עבודה בעגלות היא הפופולרית ביותר בקרב צעירים ישראלים. היתרון המשמעותי הוא שאתם לא צריכים לדעת את השפה, העבודה בעגלות דורשת מכם שני דברים עיקריים: כריזמה וחן. עבודה בהולנד לדוברי עברית נחשבת לרווחית וזמינה עבור צעירים רבים, גם אלו שאינם יודעים אנגלית. מעבר לכך, העובדים הישראלים גרים במשותף בדירה הממומנת על ידי בעל החברה, יש להם ימי חופש (עובדים שישה ימים בשבוע) ויש להם רכב זמין – כך שניתן לטייל בזמן הפנוי ולחוות את הולנד עם חברה ישראלים צעירים. 

עבודה בהולנד לדוברי עברית – דוכני עגלות

כמובן שכל אחד יבחר את העבודה שיותר מתאימה לו. אם אתם יודעים שאין לכם כישורי מכירה, או שאתם נבוכים להגיע למעמד הזה ייתכן והמשרה הזאת לא עבורכם. מצד שני, אם אתם מאמינים שדווקא אתם יכולים למכור כמו שצריך ולהשתמש "בחוצפה" הישראלית, כנראה שזה המקום שלכם. אין ספק שכל מי שעבר בעגלות בהתחלה חש בושה ואי נוחות, אבל עם הזמן אתם לומדים להכיר את המוצרים שאתם מוכרים וכמו כן, לומדים איך לדבר עם אותה אוכלוסייה.

יש שוני בין המוקדים השונים, זאת אומרת שמי שעובד בארה"ב לא מתנהל בצורה זהה מול הקהל ההולנדי. אם בחרתם לעבוד בעגלות כבר בתחילת הדרך מישהו מטעם החברה יחכה לכם בשדה התעופה וילווה אתכם לדירה שלכם. לאחר מכן, אתם תתאקלמו מספר ימים ותתחילו להיכנס לעבודה. דוכני עגלות נמצאים בקניון או באזורים הומי אדם, הדוכנים מפוארים ומושכים את העין. בדוכנים יש מוצרים שונים למכירה, כמו מוצרי ים המלח, טיפוח, חשמל ועוד. אתם לומדים להכיר את המוצרים ומתלווים לעובד עם ניסיון שמלמד אתכם איך למכור את המוצרים.

היתרון הגדול של עבודה בדוכני עגלות הוא שאתם קובעים לעצמכם את המשכורת בסופו של דבר. נכון, יש ימים חלשים ויש ימים חזקים, אבל בסופו של דבר ככל שתמכרו יותר ככה תרוויחו יותר. השכר אותו תקבלו מדי חודש נע בטווח משתנה בין עובד לעובד, השכר יכול להתחיל מכ-2,000 אירו ולהגיע גם ל-8,000 אירו בתקופת החגים. בסוף כל יום אתם חוזרים לדירה המשותפת עם החברים לעבודה, בימי שישי עושים קידוש ביחד ובימי החופש אתם נוסעים לטייל עם הרכב של החברה. 

יש לכם דרכון אירופאי?

ישראלים רבים מחזיקים בדרכון אירופאי, מה שמקנה להם יתרון משמעותי מכיוון שהם אינם נדרשים בהוצאת אישור עבודה, ואם כן התהליך הופך להרבה יותר פשוט. ישראלים עם דרכון אירופאי יכול לעבור בכל רחבי אירופה ולהתנייד ממקום למקום, ללמוד, לגור ולעבוד בדיוק כמו כל אזרחי אירופאי. גם אין אם לכם דרכון אירופאי תוכלו לעבוד בחו"ל, אבל החברה צריכה לדאוג לאישור עבודה. ניתן לחדש את האישור לאחר שהוא נגמר או לחזור למוקד אחר או לארץ. רבים בוחרים להאריך את השהות שלהם בחול גם בגלל החוויה וגם בגלל השכר. 

אז מה היה לנו בכתבה:
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל
לעבוד בחלום - עבודה לצעירים בחו"ל

"לעבוד בחלום " הינה חברה המספקת עבודה לצעירים בחו"ל במגוון רחב של יעדים כגון : אירופה , קנדה , ארה"ב , אוסטרליה ועוד מדינות רבות.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור ביפו

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בקריות

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!